Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Lisa - 8 mars 2009 19:53

Same old, same old. Jag har ju alltid ont i huvudet tycker jag. :S

Kalas gör inte det hela bättre kan jag lova. Det blir bara för mycket.

Födelsedagsbarnet verkade nöjd, han fick pengar som han ska köpa dator för. :) Visade honomm min rosa(åååååå vad jag vill ha den!), men den ville han inte riktigt satsa på. :P


Viggo kalasade loss för allt han var värd i allafall. :D Fast jag tror att han gillade bananen bättre än kakor. :D


Nu ska jag ligga å förtränga det dåliga socker och överätar samvetet i soffan innan jag ska sova.

Sista veckan på praktiken väntar...


Av Lisa - 8 mars 2009 19:49

8/3 2008


8/3 2009

 

Av Lisa - 8 mars 2009 11:51

Japp, hela familjen sov till klockan var närmare halv åtta. :)

Skönt det, trots lite avbrott. :)


Annars är det duktigt söndag här i dag.

Vi gick ut för att ta en promenad till Coop, men bangade pga. regn å skoskav å tog en sväng runt kvarteret sen hem i gen. :)

Typiskt oss eller vad?


Jag ville till Coop å kolla om Leilas tidskrift kommit ut ännu, men vi tar det sen i stället. :)


I dag är det kalas för Johan klockan fyra å innan dess ska vi bara ta det lungt.

Städade å sånt i går så. :)


Har inte nått komma med just nu, bara för att jag har tid att sitta här.

Bloggidéerna sprudlar säkert i kväll i stället. :D


Nu ska jag göra sås till Viggo å sen blir det soffmys om jag hinner innan det är lekdags igen. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards