Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Lisa - 10 mars 2009 22:11

Söta Martin skjutsar hem Stina, å jag har gett mej f*n på att orka se Christine.

Det går som det brukar, jag sitter upp under hela andra halvan av programmet å är fullt beredd att rusa upp så fort programmet är slut. :D

Roligt är det dock...


Jaaaa, morrondagen? Bedömning var det ja....

Slutar ett å Mary Kay party hos Hanna på kvällen... :)

Helst ska jag inte handla, å jag hoppas jag kan låta bli(känner mej själv så...)


Gonatt!

Av Lisa - 10 mars 2009 20:43

I morron  kommer min lärare å då ska vi ha bedömning. :S

Just nu är jag ärligt talat skitnervös, även fast jag vet att underkänd kommer jag inte bli...

Min handledare försökte sej in på ämnet i dag.

Frågade om jag hade trivts å så... Men vi blev avbrutna, å lika bra det då slipper man en krystad stämning.

Vare sej det är positiv eller negativ kritik, om ni förstår vad jag menar?

Av Lisa - 10 mars 2009 19:19

Jag lever, men är på tok för trött för att blogga.

Dessutom är mina kära syster här å sällskapar med mej.

Vi har haft tisdags-lyx med potatisgratäng, kycklingfilé å bearnise-sås(home made offcourse).

Jag måste dock snarast införskaffa mej en ballongvisp såsen inte blis så tunn. :P God var den i allafall. :D


Tv-kväll i dag..!

Först Bygglov...

 

Sen DH... 


 

Å Christine...

Av Lisa - 10 mars 2009 06:11

Nej, i dag är det inte kul.

Jag känner inte alls för att gå i väg å slita, känner mej skitlat å allmänt motvillig men det brukar ju släppa när jag kommit dit.


Martin ska träna i kväll, annars är det nada på planeringen... Förrutom DH såklart!


I går fick vi brev från kommunen om att det blivt nått fel med våran inkomst på dexter. Det finns ingen uppgift på oss alls så våra barnomsorgskostnader beräknas på det allra högsta(42000/månad).

Väldigt smart att skicka ut detta brevet efter de skickar räkningen(som vi förståss redan har betalat)...


Hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards