Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Lisa - 11 mars 2009 20:22

Så, nu är jag hemma igen.

Har varit på Mary Kay-party hos Hanna i det ständigt renoverade huset. ;)

Det var trevligt å ja, jag handlade, men motstod impulsen att köpa för mycket. Så det blev en eye-make-up-remover som jag behövde. :)

Den var till å med nån krona billigare än min från Lancome. :)

Hanna är så smal å fin med så det är inte klokt, så jäkla bra jobbat. :D


Så, praktiken i dag?

Min handledare å lärare pratade mest om annat men det kom i allafall fram att "jag var bra på det jag hade gjort" .

Å att min handledare var nöjd med mej i allafall.

Inget överdrivet beröm precis å inget betyg, men det ska väl duga. ;)

Men jag tycker själv att jag har lärt mej en massa å hängt med bra även på det jag aldrig gjort innan med tanke på hur ringrostig jag har varit på att jobba...

Min handledare tyckte dock att jag skulle sätta upp mej som tim-vikarie utan att jag själv sagt ett knyst om det å det är ju ett bra betyg i sej...

Får se hur det blir med den saken, kan ju alltid lämna nummret i allafall...





Det blir Leila på landet nu vid nio, sen ska jag försöka sova. Drack kaffe vid sju så vi får se hur det går. :P Hoppas man sover lite bättre än i natt å liiiite längre i morron bitti när jag är ledig...


Tjo!


Av Lisa - 11 mars 2009 14:58

Hittade precis en napp, i TOASTOLEN! :DMan slutar aldrig att förundras. :) Bedömningen var okej, inte mer.Kändes inte helt bra, men, men...  

Av Lisa - 11 mars 2009 11:14

Nu börjar det dra i hop sej. Har till å me ont i magen så nervös är jag!

Av Lisa - 11 mars 2009 06:19

Natten har varit av den sämre sorten. :(

Har nästan inte sovit alls om jag ska va ärlig.

Gick å la mej för sent å sen har lillkillen stimmat. :(


Tur att jag slutar vid ett, så man kan hem å vila lite innan dagen är slut.


Tack å lov att det här kvart-över-sju-till-halv-fem-jobbet bara är tillfälligt. Det passar inte mej, framför allt inte med tanke på att nätterna är ganska osäkra också.

Jag får inte ett skit gjort. Har haft tvätt kassar stående i sovrummet i en vecka nu.

Dammsugaren borde va framme flera gånger i veckan, men än har jag inte sett den ännu denna veckan.

Köket är överbelamrat med en massa grejer(martin; om inte pärmen är väck när jag kommer hem, måste jag slå den i huvudet på dej! :D)

Sen är det såklart en massa Viggo-saker i alla hörn, brukar försöka få undan innan jag lägger mej, men orkar inte alltid.

Till saken tillhör att jag verkligen hatar att ha sån här kaos, jag blir ännu tröttare av att komme hem till oredan varje dag. :(

Nästa vecka börjar skolan å då MÅSTE jag få ordning på detta, annars kommer jag bli tokig!


Ha en bra dag!


Btw: wich me luck, bedömning i dag...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards