Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Lisa - 15 mars 2009 21:17

Back to school i morron.

Skönt men drygt ändå...

Ska lägga fram lite kläder å sen ta lite "satin hands" å krypa ner.

Har en obehaglig känsla av att Viggo kommer bli sjuk. :S

Hoppas jag har fel å att vi får sova i natt, allihopa!


Kram

Av Lisa - 15 mars 2009 17:57

Jo, det smyger sej på...

Men jag tänker bara njuta av de resterande timmarna av den här helgen å ordna resten i morron bitti. Sånär som på lite lunch-lagning. :D

Tänker stiga upp lika tidigt som förra veckan så jag kommer förhoppningsvis ha gott om tid. :D

Vill hemskt gärna få tid till att återuppta mina morron-promenader nu när skolan börjar igen.

Men det beror ju helt på var Martin ska va å jobba. Kör de vid sex så hinner jag knappast det om jag inte vill stiga upp fem. Å det vill jag inte, vid halv sex är gränsen. :)


Viggo däckade vid tjugo i sex. Han var helt slut! :D Tröttheten kom redan vid fyra. Så vi fick köra alla knepen som finns,bad å lek... Men som sagt, tjugo i sex sov han.

Innan dess har han varit så glad å på topp. :) <3

Det hade gått bra hos mormor å morfar, men rutinerna blir ju alltid lite ruckade. :) 

Verkar dock som min lilla dagis-kille har åkt på en tradig förkylning med hosta. Hoppas inte han blir sämre i veckan, men då får jag va hemma med honom, inte mer med det ju...


Pizza strax, jag har för en gång skull tagit en annan än jag brukar. :) 

Ska spela med, eller ja, jag hejar mest är försöker hjälpa till med "tänk-grejerna" har lite svårt att styra på sånna här nya spel. :D 


Så, duka lite nu...



Av Lisa - 15 mars 2009 16:16

Onsdagen den 1/4 klockan 18 ska jag ha Mary Kay-party! :D



Malena å Liz är hjärtligt välkommna! :D Å gärna nån till! :P

Av Lisa - 15 mars 2009 15:36

Eftermiddagen/kvällen bjuder på riktigt myspys!

Gustav har kommit å det betyder som vanligt pizza till middag. :)

Känner mej ganska tjock, men orkar inte bry mej.

På helgerna är frosseri tillåtet i allafall till viss gräns! :)


RE-spel står på kvällens agenda med, ska bli kul. :D

Av Lisa - 15 mars 2009 10:50

Jepps, jepps! Är klar å klockan är inte ens elva! :P

Nu är här städat :) Rent i alla hörn(nästan, ska ta gillestugan i kväll!)

Ska ta mej en dusch sen blir det raka vägen å hämta hem mitt älskade barn! :D


I morron börjar skolan, känns både bra å dåligt.

Hoppas vi börjar lite lugnt i allafall å att mitt "omdöme" räcker till det bästa betyget.


Lite fart på mej nu kanske?

Av Lisa - 15 mars 2009 10:45

Om jag har ett Mary Kay-party är den nån som är sugen på att komma då? :D

Av Lisa - 15 mars 2009 09:07

Den här sötnosen är verkligen det bästa som hänt oss! :D

Av Lisa - 15 mars 2009 08:55

Klockan halv åtta var vi utsövda å pigga. :)

Vi låg kvar en stund å har precis ätit frukost. ;)

Ringde nyss upp till M å P, men inget svar... De har väl fullt upp kan jag tro. :D

Det verkar i allafall som att jag hinner städa innan jag går upp å hämtar hem min grabb.

Det märks mycket mer att han saknas nu på morronen. Det är så tyst.. <3


Dricker lite kaffe nu, sen ska jag köra i gång.

Allt är redan undanplockat så det är bara till å börja. :P



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards