Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Lisa - 21 mars 2009 21:39

Dagen avslutades på ett betydligt bättre vis än den började(nu är dock klumpen i magen back. :S)

Det blev fin fina fiskpaket till middag, med både hällefilé å lax. :)

Att de grillades ute gjorde inte saken sämre precis! :P

Mmmmm...


Nu ska jag fortsätta kolla lite på katastrof-filmen som går på sexan.

Gonatt!

...

Av Lisa - 21 mars 2009 14:58

Har känt mej allmänt off nu ett par timmar, jag sen jag vaknade egentligen.

Vet inte exakt varför, men jag känner mej fortfarande sur å lack på allt å inget.

Vi har varit ute å flyttat rosorna i allafall, men det är inte jätte kul när Viggo bara ska bli buren alternativt äta stenar. :S Just att va utomhus hade verkligen underlättats av att han kunde gå.

Så slipper man kånka på honom å bägge kan göra nått uta.

Nu fick jag mest stå å glo på...





Humöret blev en aningens bättre efter jag hämtat hem min mobil. :)

Kan dock inte använda den ännu, måste flytta nummret först så..


Har ont i huvudet med å Viggo är inte riktigt sej själv(oro, jaaaaa!) så det gör väl med sitt för att dra ner mej...


Nu ska jag duscha, har bjudit hem M å P på middag å Monopol.

Det ska bli trevligt i allafall,.. :)

Det ska bli fiskpaket, förhoppningsvis på grillen, ute. :)

Av Lisa - 21 mars 2009 10:05

Jaha, nån mer än jag som är besviken på vädret?!

Var är solen nu då?

Vi som skulle va ute i dag.

Det får bli inneplock i stället.

Å de förbannade skolauppgifterna med, fuck, vad oinspirerad jag känner mej. Riktigt illa, måste ta mej i kragen annars blir jag så besviken på mej sjäv.


Känner mej ganska lack på skolan överlag.

Å ovissheten angående jobbet, men det vet ni ju...


Känner för att shoppa loss. Smycken, möbler å skor...

Depressionstecken, jo alla gånger!






Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards