Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Lisa - 22 mars 2009 19:18

Vilken härlig dag!

Det allra bästa är att min riktiga Viggo is back! :)

Han är precis som vanlig igen, sitt glada, pigga jag. :)


Vi har varit ute i trägården hela dagen.

Pappa å Martin har byggt världens finaste drivbänk till mej å jag har grävt en grov till sockerärtoroch fixat till mitt planteringsbord. Mamma har haft första Viggo ansvar. :D

Vid tolv körde jag å mamma till Jeman(Martin å pappa var där vid tio. :D) och köpte spalje till mina ärtor. jag var iklädd full trädgårdsmundering: Martins gammla mjuksbyxor, en fleccetröja från -98 och mina svart/vita gummistövlar. :) Träffade Malena hjärtat å Jeman med, som jag skanar, varför träffas vi aldrig? ;(



Vid sju blev jag mot all förmodan även klar med rehab-uppgiften. Hell yeah!

Har även lagt fram alla grejer som ska med till dagis å ätit vår standard söndagsmiddag-pizza. :)


Syskonen är här å myser. Vi sitter i källaren allihopa å spelar RE. <3


Lite grejer till ska packas senare, sen är jag i allafall lite redo inför morrondagen. Det känns dock lite nervös med dagis-lämning å allt.

Hoppas verkligen att det finns nån personal som har tid med bara oss lite när vi kommer...


Time to mysa nu! :P


Av Lisa - 22 mars 2009 08:39

I dag vakande Viggo klockan fem. :S

Jag somnade om, ett par gånger under morronen, men vi halv åtta var jag med uppe.

Jag startade min dag med att ringa 1177, dvs. sjukvårdrådgivingen, jag ville helst ha en tid till Viggo. Men hon jag pratade med tyckte inte alls det behövdes. :S

Vi får avvakta under dagen med, men jag tycker inte att han ä sej själv Viggo.

Men det kan ju va så att han fortfaranade är tagen av sjuka han hade tidigare i veckan, han har ju aldrig varit så dålig innan..

Tufft att va mamma i bland, speciellt när man blir orolig.

Det är tuff å va sambo med i mellan åt speciellt med nån som har alla taggar utåt å ska sura hela j*vla tiden! SUCK!

Vad kan man göra liksom, jag är på tok för trött för att tassa omkring för att undvika dålig stämning.


Efter samtalet fick jag i Viggo en hel tallrik gröt i allafall å nu sover han det lilla grynet. :)


I dag ska pappsen bygga drivbänk till mej. :) Inte super-väder, men det går nog. :) Gissar på att mamma också kommer med hit, å det är ju aldrig fel. :)


Ska snart läsa några rader i min bok å knåpa i hop lite rehab-uppgifter.

Tradigt, men nu MÅSTE jag...





Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards