Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Lisa - 26 mars 2009 21:00

Det här håller inte.

Ska snart kasta in handuken, så man kanske kan va lite pigg i morron? :)

Inte för at jag har varit så trött innan i dag, men nu är jag.


Vi får gäster klockan tio i morron, Hanna, Ebba å Ahgnes kommer. :D

Yeeeej! Det är alltid trevligt!


Natti!

Av Lisa - 26 mars 2009 20:42

Nån som vet nån bra sida att beställa skor från? :)


Conversen jag vill ha är inte i skinn, utan svart tyg, så lite rätt hade jag allt. ;D



Av Lisa - 26 mars 2009 19:39

Har egentligen ett helt upp å ner vänt hus att få ordning på, men jag prioriterar bort det ett par sekunder å skriver lite i stället.


Har trots mitt nu definitvia fasta jobb känt mej ytterst ner i dag.

Jag är besviken på hela dagis-grejen. Det känns verkligen inte alls bra, framför allt känns det inte bra att höra att min annars så barntokiga å oblyga lilla kille hela tiden ska va i famnen på nån vuxen.

Okej att han blir extra klängig hemma nu när han är i från oss hela dagarna.

Å okej att det bara har gått en vecka , men ändå.

Det gör mej ledsen as hell å jag hoppas verkligen att han börjar trivas snart, å att vår "egen" personal ska bli friska så det kan va lite samma människor man lämnar honom till...


En napp till har försvunnit i dag, å en annan (knallrosa) fick tydligen fälja med oss hem. Inte konstigt att de blir sjuka så lätt om napparna går laget runt?!

Först ursäktade jag det hela med att det är många nappar att hålla redan på, men vad f*n. Alla rullatorer ser likadana ut med, å jag lyckas hålla reda på dem ändå..


Eftermiddagen hos morfar hade gått fint, men det var tydligen ett evigt klängade där med...


I dag tog Viggo eget initiativ till att gå. :D

Han släppte flera grejer han stod å höll i å gick mot mej. <3

Han är så duktig så. :D


Som sagt så ser huset ut som ett slagfält, i allafall vardagsrum å hall. Å dessutom ligger allt kvar ute i bilen, väskor,kläder å vagnen.


Får väl ta tag i det hela nu...

Av Lisa - 26 mars 2009 07:36

Viggo gallskrek när jag gick i dag. Inte så kul precis.

Å det blev inte läge att påpeka ett dyft, får spara på kritiken eller vad vi ska kalla det tills måndag med atnke på att det är morfar som hämtar i dag.


En ganska sur morron för övrigt med facit i hand.

Catfight med resultatet rivmärken i pannan å sen tog Viggo ett par ton kattmat till frukost. :(

Måtte det bli bättre med tiden, jag kommer få magsår annars, allt blir så stressat när man hela tiden måste passa de två vildarna...


Tack å lov att det är helg i dag. Denna veckan har minst sagt varit påfrestande och omtumlande. Jag hoppas för allt i världen att den ska sluta väl nu i allafall.

Ska ringa chefen vid åtta å då bekräftas allt(om det nu inte går åt skogen igen). :D

Måste även kolla om det är skolan som tabbar sej, jag har fått avslag från csn, igen...


Det vaknas även lunch på stan, det kan ju va mysigt såhär innan helgen(jag vet, jag lunchde på stan i tisdags med).


Hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards