Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Lisa - 29 mars 2009 21:41

När jag skrev innan att jag bara hade stressat i dag höll jag mej inte helt till sanningen.

Mellan fem å sju stressade jag faktiskt inte alls(okej, en aningens började jag vid sex...).

Anyway, Viggo spiggo har varit på topp i dag(innan det tog en timme att lägga honom :S) Vi hade skitmysigt å lekte loss i allafall. Är så glad at jag har det lilla grynet!


Nu ska jag lägga mej, hoppas att nästa vecka börjar bättre än den här slutar!

Av Lisa - 29 mars 2009 21:12

Jag ska aldrig mer ha sovmorron i hela mitt liv.

Hela denna dagen har bara inneburit en massa stress.

Att somliga åker å tränar kvart över tre, på nått mystiskt place utan både klocka å telefon, å sen inte behagar dyka upp igen förren sju, det gör ju inte det hela bättre!!!


Sista momentet för i kväll kallar, dags att duscha!



Av Lisa - 29 mars 2009 16:00

Shit vad trött jag är. Borde det inte va tvärtom nu när det är sommartis å allt?!

Har klarat av det mesta på listan, utom det tyngsta, städningen. :S


Martin har stuckit till träningen å Viggo sover en på tok för sen middagslur.

Ska snart väcka honom igen så han somnar i kväll sen.

Men innan dess ska jag plocka undan det värsta här. :D

Får allt hoppas jag hinner med att städa gillstugan sen i allafall, sen får jag ta resten i veckan sen... yeah right?!

Vad gör man, det är ju bara 24 timmar på ett dygn...


Vi har varit å handlat badrumslampa till källaren på Ljus å miljö. Där hittade jag även bruna krukor till sovrummet. Äntligen...


Tror allt jag ska kosta på mej lite kaffe nu. Å eventuellt den sista biten av Mjölkchoklad med non-stop som liggeri kylen. 

I morron börja vi om här hemma, inga mer onyttigheter i veckorna.

Matlådor till skola/jobb å gi-inspirerad mat...

Hoppas det går bättre nu...


Viggo vägrar äta när han blir matad. Han spottar å fräser, men om han får sitta å peta i sej maten själv går det utmärkt. I dag har han intagit en hel mini-paj(gjorde egna till honom för vår var så stark) med fingrarna. :D

En hel del har även hamnat på golvet, men vad gör det? :P


Kaffe var det ja...



Av Lisa - 29 mars 2009 11:21

På dagens agenda:

  • städa
  • tvätta, stryka, lägga in tvätt.
  • baka bröd
  • laga/förbereda middagar
  • plantera en blomma 
  • köpa badrumslampa på ljus å miljö

De markerade är helt eller delvis avklarade, men nu känner jag av tidspressen. Martin ska träna klockan fyra å innan dess ska Viggos farmor hinna komma med...

Sen ligger man ju redan efter med tanke på att jag hade sovmorron, till nio. Men vem hade inte det nu när tiden har ändrats? :)
Nånstans ska jag försöka umgås så mycket som möjligt med mitt barn.

Han för övrigt ingen feber i dag å verkar helt å fullt som vanligt... :)

Å helst hade jag även velat kolla lite på Jysk(har ett par idér till sovrummet) och handla, men nej det tror jag inte hinns med nu...


Nej, nu ska jag forsätta här.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards