Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2009

Av Lisa - 18 mars 2009 19:38

För det första, (om ni missat det) har jag skapat olika kategorier att lägga mina inlägg i.

En av dessa, den jag döpt till Helt ärligt är fortfarande helt tom!

Skärpning på mej säger jag!

Ärligheten ska ju va min grej jue!!!


Jag har fått tradig nyheter nu i kväll ang. jobbet, men jag ska duscha så det kommer sen... :S

Av Lisa - 18 mars 2009 12:29

Här lagas det lunch och en kokostosca. :)

Thats right, Bill is in tha house! :)

Fast det är ju jag som bakar as always.

Egentligen längtar man ju ut när det är så fint väder, men vad gör man?

Back to work!

Av Lisa - 18 mars 2009 09:24

... min dator!

Sen har jag även hittat den här sötnosen att ha till. :D








Om jag gillar rosa? Nejdå, bara lite lagom! :P

Av Lisa - 18 mars 2009 09:17

Jag tar genast å omgående tillbaka det där med eget påskpyssel.

Har kollat runt lite å NEJ jag kommer inte för allt i världen klara göra eget påskpynt förrutom att plocka in lite ris å sätta fjädrar i det. :)

Lika bra att inse sina begränsningar å låta de som kan pyssla göra det i stället!

(som Bettan t.ex underbara kycklingar! :D)


Jag längtar i hjäl mej efter påsken nu, my favourite holliday. :D

 


Av Lisa - 18 mars 2009 09:01


Är fortfarande inte speciellt trött, märkligt, men ack så skönt!Viggo sover en stund nu å jag har plockat undan från köksbord å kökbänkar.Orkar inte ha kaos i skitigt runt omkring när vi ska va här inne hela dagen.Har hunnit ringa till Perenna å förnedrat mej genom att så gott som tigga om jobb eller i allafall besked om detta.Frågan är vad det gav mer än lite lägre självkänsla å tvivel på mej själv? Inte mycket alls troligtvis. Men jag har inget annat ställe att vädja till heller som det ser ut nu, jag har varit borta för länge... Annars har jag riktiga vår känslor i dag. :D
Snälla säg att det är dags för vår nu?!Å hoppas det håller i sej.Jag är sugen på att köpa nya blommor, både ute å inne å på att städa altanen.Om väderet å tiden tillåter det i helgen ska jag göra slag i saken. :DÄr ytterst sugen på att köpa lite påskpynt med, å kanske, men bara kanske ge mej på att knåpa i hop nått eget... :)  Lite mer plock nu innan grabben vaknar!
 


Av Lisa - 18 mars 2009 07:52

EN halvtimmes sömn i streck precis innan Martins klocka ringde, det är allt natten har bjudit på. :S

Märkligt nog är jag inte så trött som man kan tro, än i allafall.

Kan kanske bero på solens närvaro? Å att det är ljust när man stiger upp numera även om man gör det runt sex..


Viggo är fortfarande febrig å dan så vi får hålla oss hemma i dag.

Ska dock passa på att köra inom Ap å bunkra när vi hämtar Bill sen.

Btw billi så är vi on närsom nu. :P


Ha en bra dag nu!

Av Lisa - 17 mars 2009 20:49

Den här lilla bejbin är snart min. Med tre abonnemang!


(Nu skulle det dock inte förvåna mej alls om min nuvarande inte krånglar mer. Men vad gör man? Jag är en 2000-tals människa, utan dator å mobil kan jag inte riktigt fungera)

Av Lisa - 17 mars 2009 19:28

Det känns som klockan är mitt i natten här.

Är så makalöst trött.

Skolan gick så segt fram till eftermiddagen, då kom i allafall Therese å hennes underbara lilla dotter å joinade i metodrummet. Ska erkännas att vi inte gjorde mycket mer vettigt än å prata, men så blir det ju i bland. :) Har ju faktiskt inte träffats på fyra veckor så. :)


För er som har missat det börjar ju Martin jobba i morron å Viggo skulle börjat på dagis på riktigt. Nu blir det ju nästan aldrig som man tänkt sej så även denna gång. Jag å Viggo kommer va hemma resten av veckan.

Anyway, Martin håller på här å plockar fram kläder å samlar i hop verktyg som ska med i morron. Allt vore frid å fröjd om han kunde hitta sina skor.

De är tydligen puts väck, kan nog svära på att Martin är den enda jag känner som lyckas slarva bort ett par arbets-skor.

Ska snart gå med i jakten här, ska bara skriva klart först.. :)


Viggo är fortfarande dålig å jag känner mej sämre med. :(

Stina ska komma hit i morron å liva upp oss lite så då kanske jag kan göra lite skola...


Hörs!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards