Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Lisa - 5 april 2009 19:41

Är rädd för att jag har blivit riktigt sjuk. :S

Jag ska redovisa i morron med, icke så kul när man är genomtäppt å har ont i ögonen. :( Tror ni jag har tid att va sjuk?! Nej, jag vill inte å jag tänker inte.

Jag ska lägga mej tidigt i kväll, men först lite RE. :D


Av Lisa - 5 april 2009 14:17

Städningen är helt klar på övervåningen, bara gillstugan som kallar nu. :D

Har även hinnit va ute, på lekplatsen en runda å sen hemma i trädgården. :)

Jag är helnöjd med dagen hitills i allafall. :)


Gurri kommer å äter med oss, men i dag blir det faktiskt inte pizza. Ska grilla kyckling(ja, vi vågar det, hoppas att den är glasfri...) å ha vitlöks-potatis, sallad å vitlöksbröd till. :D


I morron ska jag skärpa till mej igen, inget vitt mjöl då inte! Som vanligt har det syndats friskt här i helgen, men men...


Nej, nu ska jag städa det sista! :)

Av Lisa - 5 april 2009 09:08

Äntligen ska jag städa! :P

HELA HUSET! 

Inte en millimeter ska komma undan!

Ska nog ner i källaren å leta fram min tappra skara av påskpynt med. :D


Tar lite kaffe här först, å hoppas på att kunna dricka denna sista koppen medan den fortfarande är varm.


Martin byter till sommardäck å Viggo sover, ute. :P


Känner av stressen i dag med, men det känns ändå lite lugnare då vi än så länge inte har nån tid att passa å ta hänsyn till också...


Nu kör vi---->

Yiiiiiha!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards