Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Lisa - 22 april 2009 19:55

Har haft datorn avstängd hela eftermiddagen.

Inte alls likt mej, men det kan man behöva i bland. :P

Har varit å tränat mellan sex å sju, sen ätit å nu köar jag till duschen. :D

Önskar jag kunde skriva att jag inte har ont i huvudet, men nix, skallebaknet är kvar. :S 

TÄnker inte göra måna knop resten av dagen.

Kolla på Leila sen stupar jag nog i säng...


Gonatt på er!


Nytt rekord 203 besökare i går! :D


Btw, jag har ju glömt att tala om att Viggo har bytt säng. :)

Planen är att den ska bli grön å att han ska sova där en hel natt, men just nu är bägge projekten skjutna på farmtiden pga. tisbrist å trötthet. :) 

 

Av Lisa - 22 april 2009 11:23

Är helt tom i huvudet nu! Men uppgift två är i vägskickad!


Planerar att ta en varm dusch för att mjuka upp det stela axlarna å sen äta lite innan jag ska hämta hem min älskade son!


Tänker hålla mej i från datorn resten av dagen, för det är som sagt inte alls gynnande för kroppen att sitta här så länge. Å det är samma visa två dagar framöver så...


Skriver väl troligtvis ett par rader i kväll med, men nu stänger jag av ett par timmar!


Viggos morfar och mormor har köpt en häst till honom. :D

 

Av Lisa - 22 april 2009 09:57

Bärbara datorer i alla ära, men att sitta flera timmar å skriva på en kökstol är inte speciellt idealiskt. :SOm jag ska plugga nån mer gång får vi allt inreda nått slags kontor i källaren.

Har ganska ont i axlar och rygg redan. Har precis haft en liten paus å hängt tvätt å inspekterat å vattnat i drivbänken. Provsmakade även det första salladsbladet. :P


Jag håller fortfarande på med uppgift två, den blir ganska gigantisk å bra, hoppas jag. :D

Ibland är ju words minnesfunktion hopplös med, ni vet när programmet tror sej veta när man ska kursiv, fet stil eller understruket å vägrar ge sej?!

Nu ska jag fortsätta här, två timmar effektiv tid kvar!

Av Lisa - 22 april 2009 09:08

Svårt att fota i ett rum utan fönster å duschväggar i glas som reflekterar allt å inget.

Här är i allafall två bilder..

 

Av Lisa - 22 april 2009 08:07

Hallå där ute!

Här sitter jag vid min skolbänk a.k.a vid köksbordet.

Hade egentligen tänkt lägga min min rast nu på morronen å springa en runda men sen valde jag att prioritera bort det å sova i stället.

Det har jag dock inte heller gjort, det kändes inte moraliskt försvarbart att sova på skoltid.

Men god knows att jag skulle behöva det, både springa å sova.

Har varit vaken sen halv fyra å legat med Viggo på mej sen dess, i olika lägen. :S Ingen höjdare alls...


Vad et gäller springande ska jag träna bräda i kväll.

Tror inte mina vader pallar med två grejer på samma dag ändå...


Det är en bra vikarie på dagis, som talar om hur dagen har varit å som fågade i morse om hur natten varit å om Viggo ätit välling osv.

Sånt gillar jag. :)

Lite skrik var det såklart i dag med, men Viggo vågade gå(ja,riktigt gå själv) i från mej till en fröken å det anser jag vara ett steg åt rätt håll. :D


Nu ska jag skriva vidare om immobilisering å fattiga barn.


Det kommer bilder senare, på badrummet bla.


Trevlig onsdag på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards