Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Lisa - 27 april 2009 21:27

Ett litet hopp har tänts hos mej.

Skulle det kunna va så enkelt att huvdvärken hänger i hop med att jag behöver nya glasögon å linser?! Här ska bokas tid snarast. Det är värt ett försök i alla fall. :)


Dagen blev ganska bra ändå, trots min totala bitterhet i morse. Stina, jag å Viggo har haft mys å slappe dag.

Snabbt gick det med tillslut. :D


Har tränat precis, gick väl sådär. Är ju så trött å sen spökar benhinnorna med. Inte speciellt skönt.


I morron börjar jag ett, vi ska redovisa som sagt.


Nu är det dussch å sängen!


Natti!

Av Lisa - 27 april 2009 11:49

Pappa var precis förbi å lämnade en sandlåda till Viggo. :D

Så nu ska det äntligen bli slut på grävandet i diverse rabatter å kotten ska få bygga sandslott å äta grus hur mycket han vill. :D

Den ska bara bestämmas placering, hämtas sand och byggas i hop först. :D


Jag har övertalat Stina att spendera eftermiddagen i hop med oss så jag ska hämta henne om en stund.


Har skrivit på bra i dag tycker jag allt. :D

Får så ont av att sitta här bara. I morron ska jag fatiskt till skolan. men bara på eftermiddagen, vi ska redovisa i social omsorg.


Nej, nu ska jag fixa lite innan jag ska köra å hämta hit mina lovers!



 

Av Lisa - 27 april 2009 10:35

Mycket gnäll på mej nu förtiden, men jag har banne mej huvudvärk och är yr i dag med. :S

Är duktigt trött å nästan förbannad på skiten som vägrar ge sej!

Jag ger det veckan ut, sen får nog jag ge mej å gå till doktorn.

Först ska jag se om det hjälper att få sova ostört alltså om det bara är trötthet som gör det, eller om det är värken som föder tröttheten.

Känner mej på dåligt humör me, allt hänger väl i hopp gissar jag på, men fuck vad tradig jag känner mej i dag.

Har fått i hop en hel del skolarbete trots att jag är sur på allt å inget.


Jag vill göra nått kul för att muntra upp mej å eventuellt Stina som tydligen har livskris i dag. :S Inte så muntert där heller alltså.

Kommer dock inte på nått vi kan hitta på mer än kanske baka nått, eller laga lyxmat. :D


Nej, nu måste jag rycka upp mej, de håller inte å sura!

 

Av Lisa - 27 april 2009 07:55

I dag blev det lite stress här.

Vet inte riktigt hur det gick till, men Viggo var lite hungrig å kalasade på en banan i godan ro. Då kollar jag på klockan å den är 7.11

På med kläder å ut med vagnen å barnet. :)

När jag vred om nycklen i låste upptäckte jag att jag hade mina inneskor på mej. Jag orkade bara inte låsa upp å byta så det fick bli inneskorna till dagis i dag. :D

Viggo verkar bli ganska ensam där i dag, många sjuka barn nu tydligen. 



Har bara fem minter på mej, sen börjar skolan här.

Planerar att fortsätta med geriatirken. Hoppas jag får tillbaka mina tidigare uppgifter snart. Ska inte skicka in fler innan dess i allafall.


Innan jag sätter i gång ska jag göra kommunens föräldraenkät om förskolorna.


Vilket härligt väder det är i dag! Om det blir ett par grader till flyttar jag å datorn oss utåt. :)




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards