Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2009

Av Lisa - 19 april 2009 08:52

I dag känns det bättre, i allafall nu.

Har tyvärr redan huvudvärk, men jag hoppas att den ska frösvinna med hjälpa av kaffe å frukost.

Annars får det bli treo, jag har inte tid att må dåligt i dag med!

Jag fick sovmorron till åtta. Dock innehöll de en hel del avbrott för så fort Martin vänder ryggen till smiter Viggo in till mej i sovrummet. :) Sötnosen. <3


Jag ska städa på förmiddagen. Veeej. :D

Grabbarna grus spatserar nog upp till mormor å morfar under tiden så jag kan härja fritt.

I eftermiddag ska vi till fam. Ahlér på Hasslö. Det visar sej vara en tradition för förra året på exakt samma dag den 19/4 var vi också där å hälsade på! :D 

Vi ska köra inom ÖB med på vägen dit, det ska bli lite småkul för det är ytterst sällan vi kör dit. Ska spana speciellt efter en badrumsmatta å tandkräm.:D


Vår nya takdusch är to die for, inget mer obekvämt duschande i badkaret from now on! :D

Ren njutning vill jag lova. :D


Nu ska jag äntligen bära ner påsksakerna i källaren å sen sätta lite fart!




Av Lisa - 18 april 2009 20:05

Jag har en riktigt dålig dag.


Mitt BMI ligger på 26, vilket innebär övervikt.

Har haft konstant huvudvärk i flera dagar som under eftermiddagen har utvecklats till regelrätt migrän.

Mitt hem ser ut som en svinstia å jag har inte hunnit städa.

Oroar mej över csn-pengar å hur jag ska få tiden att räcka till.

Ovanpå det verkar min rosa dröm-dator ha tagit slut, i alla lager. 

 

En premiärdusch i nya badrummet nu å nya ta i morron kanske?!

Ja, det röstar jag för!

Av Lisa - 18 april 2009 19:06

Tack Jajja.

Hur kunde du veta att jag behövde höra det just i dag?

Fick till å med tårar i ögonen...

Tack!


Jennie; ingen av länkarna funkade. :S Men tack ändå... :D

Av Lisa - 18 april 2009 10:32

Här kommer bilderna frångårdagens studsmattstudsande! :D

Lite suddiga, men så blir det ju när det är in action! :D Man ser åtminstone att Viggo gillar det. :P

 


Av Lisa - 18 april 2009 10:23

Viggo måste ha märkt att det var helg i dag för han behagade sova ända till sju! :P Härligt!

Men sen somnade han ju sent i går med. :D

Hade en himla myspys kväll i Brinkamåla i går.

Höjdpunkterna enligt Viggo var helt klart gräddbullarna å studsmattan. :D (kommer bilder)


Har ätit frallor(grova!) å sitter just nu å löser Melodikrysset, hela familjen. :D


Martin ska köra om en timme eller så, å vi ska nog agera hejarklack sen vid ett. :)


I kväll ska vi grilla å bara ta det lungt vad vi har planerat!


Ha en bra lördag!




Av Lisa - 17 april 2009 17:32

Kvällen bjuder på hämtmat å et besök i Brinkamåla. :D

Är grymt trött men det får gå ändå!

Ha en bra fredag kväll!

:D

Av Lisa - 17 april 2009 12:04

Tycker allt att det är lite tyst från er här!?! :D

En liten kommentar såhär innan helgen kan jag väl va värd? ;)


Det känns som att det är eftermiddag. Är ganska slut nu.

Skönt med helg ska det bli, trots att det är lika fullsmockat på schemat oavsett om det står söndag eller onsdag i almanackan... :/

Denna helgen är det bla. seriepremiär som i morron. Hoppas på fint vår-väder så vi kan dit å heja. :D

Om man kanske skulle lägga sej en stund.

Ta me pojken in till våran säng å hoppas på det bästa?!



Av Lisa - 17 april 2009 07:05

Skalman vakande tjugo i fem as always.

Verkar ha frusit ute i natt. :S

Solen tittar dock fram så det finns hopp.

Lite frukost kanske?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards