Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Lisa - 1 maj 2009 21:32

En riktig toppen dag får jag allt lov å säga. :D

För andra dagen i rad är jag helt huvudvärksfri, å bara det är lovely!

Förmiddagen spenderades ute i trädgården, satte sockerärtor å byggde i hop Viggos sandlåda. :D

Vi middagstid drog vi oss upp till Hanna å co. 

Har varit ute där med, ända till halv sex. :)

Vi blev erbjudna att stanna på grill-middag, men jag kände mej lite stressad, var tvungen att packa å förbereda inför morgondagen så vi får ta det en annan gång.

Det var himla trevligt i dag.

Hanna är verkligen toppen, en vän jag inte tänker förlora nu när ingen av oss är lediga längre. I just won't! :)

När vi kom hem ringde vi hit M å P en runda.<3

Mamma hade med jordgubbsplantor till mej som vi satte när Viggo hade somnat. Det blev så bra så. :)

Det blev Så ska det låta med såklart. :D


Nu har jag packat å plockat med det jag kan i dag.

Vi åker vid halv nio-tiden i morron. Jag ser verkligen fram emot att komma hemifrån lite å mot att shoppa loss på A6 under dagen i morron.

Hoppas jag hittar nått å att vi orkar. Viggo kommer säkert inte vilja åka vagn i allafall, efter att ha suttit i bilstolen så länge... Men det löser sej nog. :D

Efter shoppingen ska vi åka till farmor å sova där.Har inte träffat henne på evigheter så det ska bli trevligt.

På söndag ska vi till farfar en runda innan vi kör hemåt igen.


Nu ska jag kolla lite Singing bee, sen bli det sova.


Gonatt!

Av Lisa - 1 maj 2009 09:13

Lusten att blogge lyser fortfarande med sin frånvaro, bara ett inlägg på hela dagen i går. Inte alls lite mej.

Synd, jag gillar ju å blogga så jag  vet inte riktigt vad som har hänt...?!


Jag vaknade för en kvar sen ungefär. Det satt fint med lite sömn kan jag lova. Har varit uppe i natt å haft ont i magen. :S Ingen höjdare alls.

Viggo sov som en liten ängel ända till halv fem, då vill han upp. :(

Vi låg kvar till sex allihopa, sen gick pojkarna upp...

Viggo somnade igen redan vid åtta å sover fortfarande.

Mannen min målar visst. :)

Har inte varit ute hos honom ännu utan väntar på mitt kaffe först. :)


Gårdagen innehöll allt som ett valborgsfirande ska(minus brasa) å var väldigt lyckad! :D Tack alla för en mycket trevlig kväll! :D


Dagen är som alla andra ledig(inte bara de förresten) uppbokad å inplanerad till tusen. Besäk av Viggos farmor nu på morronen, sen ska eftermiddagen spenderas i sällskap av Hanna å hennes familj. Martin ska hjälpa dem med lite grejer å jag Viggo passar på att hänga med. :D


Lite kaffe på då? Sen får jag lägga på ett kol! :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards