Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Lisa - 3 maj 2009 20:43

Jag hade visst lektion i morron.

Ganska skönt, så får ryggen vila en dag till.

Resten av veckan är så gott som vigd åt geriatriken, har social omsorg på torsdag med bara.

Har dock en känsla av att lite annat kommer komma i mellan.

På onsdag ska jag ju ha Me&I-partyt med allt vad det innebär. :P

Å på fredag ska vi köra till Virserum när Martin har slutat, så då ska det va packat å så.

Ska även hinna handla present me. :) Äh, det ska nog gå bra.


Nu ska jag lägga mej, är för trött för att va uppe så jag får ordna med alla burkar å mjöl i morron kväll i stället...

Ingen träning för min del i morron kväll heller, det får bli Pilates å kanske en långpromenix...? :)


Gonatt nu!

Av Lisa - 3 maj 2009 20:31

Var inte riktigt nöjd med gårdagens shopping som ni vet.

Nu är det ordnat vill jag lova. Kilckade precis hem en full kundkorg från Lindex. :D

Bara ett par jeans, långa eller knickers, som fattas nu. :D


Denna kunde jag bara inte motså, en riktig Leila-skål. :P

 

Av Lisa - 3 maj 2009 19:51

Martin har inte direkt legat på latsidan medan vi har varit i väg utan målat på för fullt. Han är så duktig så.:P

Vi möttes bla. av en mörkgrå dörr å fönster-ramar i samma färg! :D


Vilken skillnad! :D Äntligen känns det okej å mötas av det där åbäket till dörr. :D


Såhär såg det ut innan...


 

Av Lisa - 3 maj 2009 18:50

Viggo går nu. :D

På riktigt å på eget initiativ promenerar han omkring. <3
Av Lisa - 3 maj 2009 18:39

Hemma igen alltså, har haft två intensiva men mysiga dar. :)


Är trött som fanken å det var banne mej Viggo med. :P

Det tar på krafterna att vara på resande fot, Viggo var allt annat än bil-sugen på hemresan, men annars har han varit exemplarisk.

Blev inte så mycket shoppat som jag trodde, men ett par go-bitar är med hem.

Mamma å pappa turades om att köra/bära honom på A6.

Medan jag fick löpa fritt. :P

De har för övrigt låtit mej pusta ganska mycket, fick till å med en liten sovmorron i morse då pappa kom in till oss å hämtade Viggo vid tjugo över sex. Jag låg kvar till åtta

I går  hann vi med affärer plus Ikea å körde inte därifrån förren tre. Inte illa att orka så länge när man är 1 år å har fullt med spring i benen. :D

Han var så duktigt hos farmor med, trots att han inte kunde röra sej fritt. Det var fullt upp med att passa honom för oss allihopa, det finns ju en å annan ömtålig grej där om man säger så. :)

 

Vi åt en massa mat å mös bara. Var på snabbvisit hos farfar i dag på förmiddagen å kollade till honom lite... :)

Tack för en fin helg å allt annat söta M å P. :D


Martin är i stan å hämtar mat, jag ska ha en kycklingsallad. Känner mej allt annat än nyttig efter den här helgen, men i morron är vi on igen!



Nu ska jag duka, återkommer säkert! ;D


Av Lisa - 3 maj 2009 13:30

Var bor du? :-D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards