Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Lisa - 4 maj 2009 21:19

Dricker en kopp te innan jag ska göra mej redo för sängen.

Det ble en lång promenad tillsammans med mamma å Stina.

Vi gick till Mcdonalds(där Bill gick vidare mot stan) å hem(för er som inte vet hur långt det är tog det ca 1½ timme.)

Skönt var det å hundra gånger roligare med sällskap.

I morron är det hemstudier plus lite städ å tvätt som gäller.

Ska försöka hinna handla med, men det fixar vi efter jag hämtat Viggo så. :)

Nu ska jag sova i allafall, gonatt!

Av Lisa - 4 maj 2009 21:16

Det blev en ny vagn i dag.

En helsvart Brio Sitty med suflett.

Helt okej pris å en vagn som ska passa våra behov.

 

Av Lisa - 4 maj 2009 15:03

Hoppas att ni som har tackat ja till min inbjudan fortfarande satsar på att komma på onsdag. :D

För er som inte varit här innan å vill ha vägbeskriving, adda mej på msn(lisoball@hotmail.com) eller ring mej(nummret finns på hitta)!

Välkommna! :D

Av Lisa - 4 maj 2009 14:55

Usch å fy vad jag känner mej illa tid mods i dag.

Känner mej inte alls rolig, varken fysiskt eller psykiskt.

Å trött är jag med som sagt. :S

Måste träna på nått vis i dag med.

Kanske ska satsa på att springa sen i kväll?

Nått varv på slingan hade kanske varit nått?

Får se hur sent det blir å hur vädret artar sej.

Både regn å solsken här just nu...

Av Lisa - 4 maj 2009 14:51

I dag fick jag verkligen känna på hur det är att ha ett lite större barn å inte nån liten medgörlig bebis.

Viggo rymmde från mej på Ica, springandes. :P

Jäklar vad han pinnar på nu, går hela tiden. :D


Ett mindre roligt bevis på att han blir större är att han numera slåss helt medvetet när han inte får som han vill!

Men samtidigt verkade han förstå i dag för första gången att man kan ångra sej...





Av Lisa - 4 maj 2009 14:36

Tvi vilken trist skoldag. :(

Vår ordinarie lärare var sjuk så vi hade en annan, dötradig!

Jag brukar va bra på att anstränga mej å anpassa mej för att kunna få ut nått av lektionen hurdan läraren än är, men det var omöjligt i dag.

Meningslöst slöseri med tid, en fullproppad vecka som denna.


Jag måste verkligen städa, i synnerhet i kylskåpet men hela bygget behöver sej en omgång. Innan onsdag måste det ske.

Ska såklart baka tills dess med, å handla...

Ja, ja, det får hinnas helt enkelt...


Försökte gå å lägga mej samtidigt som Viggo innan. Jag gav upp för han skulle banne mej inte sova just då.

Nu sover han dock, efter en rejäl brottningsmatch, har dåligt samvete till tusen, men vad gör man? Han är ju trött, men ska klättra ur sängen å sticka...


När Martin kommer hem ska vi möta upp honom å köra till stan å kolla på en ny vagn. Det ska bli spännande, men så som denna dagen har artat sej hoppas jag inte för mycket.. 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards