Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Lisa - 13 maj 2009 19:07

Är nyss hemkommen, är ganska trött.

Viggo somnade med kläderna på å tänker häva mej i soffa å ägna mej åt min nya hobby en stund.(är hemma själva).

Men först, en blid på mina nya bågar...

Grönt å rosa. <3 Det gillar jag!

Jag kommer nog synas i allafall. :D

Av Lisa - 13 maj 2009 18:55

De senaste dagarna har jag fått hela två frågor som jag ska försöka svara på, bloggfrågor alltså. :P


För det första undrar Nina om de kostar per mms-bloggning. Å som den slösa jag är kan jag inte riktigt svara då jag inte har kollat om det dras pengar varje gång man mms-bloggar, men jag skulle tippa på att varje mms kostar. Sen tror jag att bloggagratis tar en summa(5 kronor) å operatören en summa, å det ska jag kolla upp vad jag ger. :D 


Sen undrar Linda hur man kan lägg in en film på bloggen.

Tradigt nog vet jag bara en väg, å det är vägen via youtube.

Att man alltså lägger upp filmen där å lägger in dess kod på bloggen.


Hoppas jag kunde hjälpa er! :D

Av Lisa - 13 maj 2009 10:17

Inte en rad jag lyckats få i hop. Har försökt skriva om en text från 1177.se, men nej mitt intellekt lyser med sin frånvaro denna dag.

Men, vet ni vad? Jag känner mej inte så orolig för det.

Jag vet att det kommer tillbaka, å att uppgiften har tid att väntas med till en annan dag.

Så hur förvalatar man skrivkramp på bästa sätt?

Jo jag har dammsugit hela övervåningen, vattnat mina plantor å grejer ute(måste nog så ny basilika, vid det här laget kan vi nog konstatera att den har frusit i hjäl) plockat ner tvätt, satt i gången både tvätt å diskmaskin å vattnat de få blommor jag har inne! :D

Ändå rätt ok utnyttjande av tid om ni frågar mej.


Stina kommer hit en runda om en stund. Hon ska cykla hit min cykel som hon lånde hem i går å sen va här å hänga tills vi ska hämar kotten. :)

Hon skulle plocka med en bok om mitt skolhumör making a comeback å sen lite mat på det. :)


Härliga tider! 


xoxo

Lisa

Kollar för mycket på Gossip Girl? Jag? Never! ;)

Av Lisa - 13 maj 2009 08:53

Nej fy vad tradigt detta var i dag!

Ska redan ta en paus, för det blir inget vettigt gjort ändå!

kan inte riktigt förstå vad som glr det så svårt i dag?! :(


Av Lisa - 13 maj 2009 08:31

Hjälp världens mammor å deras barn till en drägligare tillvaro!

Av Lisa - 13 maj 2009 08:10

Skriver hemma i dag. Känner ingen större motivation, men vad gör man? :)

De var en man kort på dagis, så det blir inget samtal i dag.

Synd, men det har känts mycket bättre denna veckan med bemötandet, tack å lov! Hoppas det blir av snart i allafall...

J

ag ska till optikern vid fem.

Då har inte Martin kommit ännu så Viggo ska va med sin moster en stund medan jag är där.

Vi ska in till Stina redan när jag hämta Viggo. Ska till Kulbrunnen å leka lite hade vi tänkt. :D


Nu måste jag ta tag i detta, ögonsjukdomar i dag... Kul?



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards