Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Lisa - 16 maj 2009 22:33

Nu har jag sett Norge så nu ger jag upp för kvällen.

Så roligt är det inte helt enkelt.

Är heller lite piggare när Viggo börjar ropa DÄR?! i morron bitti! :D

Nån kan väl tala om hur det går?! :D

Av Lisa - 16 maj 2009 20:46

Det har varit lite sämre på bildfronten här ett tag tycker jag.

Här har vi allafall en på Viggo som ör tagen tidigare i veckan. :D

Av Lisa - 16 maj 2009 20:34

 

I dag såg jag sista avsnittet av Gossip Girl.

Den bästa serien på länge! ;)

Nu blir det dock en tung väntan på att andra säsongen ska släppas.

Det dröjer troligtvis till tidigast i slutet av året... :S

I vilket fall som helst kan jag varmt rekommendera att ni ser det! :D

Av Lisa - 16 maj 2009 20:14

Det var nått jag tänkte skriva men nu minns jag för allt i världen inte va det var...?!  



Bjuder på en bild från förra helgen på mej å Viggo. <3 

Av Lisa - 16 maj 2009 14:53

Jag å Viggo promenixade upp till M å P å har spenderat hela dagen i deras trädgård. :) Jo, jag vet vi har en egen som verkligen behöver rensas, men vi har inte blivit färdiga att köpa grejer till det så. :)


Ska ta mej en dusch å sen börja med laxen.

I kväll sen ska vi bara mysa med en massa skräp å kolla på Eurovision bara vi.

Kan behövas i bland det, å nu var det verkligen dags!


Hoppas ni får en fin kväll alla där ute! :D

Av Lisa - 16 maj 2009 10:29

Här startade dagen vid samma tid som alltid, klockan sex! :S

Jag vra förvisso ganska pigg måste jag säga, men låg ändå å segade i sängen till lite över sju.

Vi har redan hunnit med en liten runda till stan, Färghuset och fiskaffären fick sej ett besök av familjen Arvidsson/Svensson.

Det blev fin fin lax inhandlad till middag. :)


Martin stack precis så vi är själva. Viggo sover dock å nu ska jag banne mej städa kylskåpet! :P




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards