Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Lisa - 17 maj 2009 20:55

Min magiska gräns är passerad, efter klockan nio är det helt ok att lägga sej! :D

Att man alltid ska va så trött? Viggo som ändå har sovit så bra på sistone, till å med i sin egen säng till halv fem två nätter denna veckan. Å det trots att en ny tand har kommit upp. :) Inte illa alls!


I morron kväll ska jag agera sminkdock till min Mary Kay-säljare Monica på kvällen. Det ska bli riktigt skoj. :D


Klockan är nio som sagt, å sängen väntar! :D

Av Lisa - 17 maj 2009 20:46

Nån som har nått tips om en body lotion och/eller bra peeling som funkar å verkligen hjälper när man är svintorr på hela kroppen?!

Tycker jag blir bara värre å värre med. :S 

Jag gillar The body shops grejer, men det finns ju inte här i stan precis så det måste man planera in en trip nånstans för att få tag på.... :(

Vad använder ni för krämer?

Eller det kanske bara är jag som plikttroget smörjer å smörjer varje kväll?

En litet namn bara, det kan ni väl plita ner?? :D Tackar så länge!

 

Av Lisa - 17 maj 2009 20:12

 

Det var denna helgen det.

Jäklar vad snabbt det går! :S Har varit å firat lillebror å är mätta som tusan. Känns som att man inte behöver äta på flera dagar nu!

Gott var det kan jag lova.

Är rikigt trött.

Det har varit en lång dag å blivit en massa gjort så jag är ändå nöjd med helgen. :)

Hemstudier i morron å tidigkväll i kväll blir det!

Grattis Gurri å grattis huset! <3

Av Lisa - 17 maj 2009 19:47

Vår son ska bli proffs! :D

Av Lisa - 17 maj 2009 09:07

Dagen började som jag misstänkt för tidigt. Men vad gör det egetligen? :P

Förmiddagen bjuder på härligt väder å trädgård å eftermiddagen på hemmagjorda hamburgare å firande av Gurri!

Sämre söndag kan man ha!


Det är nog fler än vi som firar i dag, i vårt grannland lär det va fullt ös. Både nationaldag å vinst i Eurovision. En rättvis seger, jag är kär i den låten. :D Dessutom blev jag förbluffad över dansarna, vilken männsika är så stark att man hoppa över någon i armhävningsposition?! :D


Dessutom firar vi 1 år i huset med. :D(ja Gustav, vi kommer alltid va dej evigt tacksam att du hjälpte oss att flytta på din 18 årsdag. <3) Det har gått fort men samtidigt känns det som vi har bott här jämt.


Det är riktigt varmt ute, redan. Så jag ska bara tömma diskmaskinen å fylla den igen, sen beger jag mej ut i trädgården för att dona lite. :D


Av Lisa - 17 maj 2009 09:05

Grattis älskade lillebror på 19 årsdagen! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards