Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Jag vill va social!!!

Av Lisa - 20 maj 2009 19:27

Handen på hjärtat!

Jag känner en massa männskor men har ytterst få vänner.

Jag är grymt social å pratar för mycket med allt å alla men jag umgås nästan aldrig med någon utanför familjen å Martin ser jag inte så mycket av tycker jag.

Tack å lov får jag lite socialt utbyte i skolan, men de har ju knappast nått val än att lyssna på mej. :P

Visst jag anser mej inte supermycket tid över till att umgås med någon. Å jag vill helst spendera kvällarna med Viggo å Martin(om han är hemma).

Men nån kväll i veckan eller varför inte på eftermiddagarna då hade jag gärna träffat vänner varje dag.

Jag vet egentligen inte varför det har blivit såhär, jag är kanske inte världsbäst på att höra av mej alla gånger, men jag säger så gott som aldrig nej när nån frågar om jag vill hitta på något å jag brukar försöka. 

Jag varken orkar eller vill tjata på någon för att kunna träffas, det känns inte rätt.

En del som jag tycker mycket om har det bara inte blivit av att vi har träffats, jag har trots att jag velat glömt eller prioriterat bort att höra av mej.

Jag menar verkligen inte att det är nån annans fel, men det gör mej lite deppig...

Vad ska man göra?

Alla har ju sitt(även jag) men nån liten fika eller tjejträff eller nått borde man ju kunna få i hop? Kanske inte varje vecka, men varannan åtminstone?


Nu blev det grymt flummigt, men men, jag fick ur mej det jag ville i allafall.

Å i morron ska jag förhoppningsvis träffa Hanna å prata tills hennes öron blöder! :)


Om nån annan är ensam å sugen på en dejt, let me know!! :P

 
 
maleena

maleena

20 maj 2009 20:27

Jag är ensam.
Jag vill kela med min Lisa

http://maleena.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

20 maj 2009 20:44

Åhh jag håller med dej!:-) Är exakt likadan själv... men när det kommer till kritan har jag svårt att slita mig från familjen;-) Och är svindålig på att höra av mig...

http://livetsom.bloggagratis.se

 
josefine

josefine

20 maj 2009 22:04

Vet precis hur du känner. Jag är likadan men tyvärr har jag ingen skola och prata av mig =)Just därför jag älskade mitt jobb, träffa nya människor varje dag och prata om allt och inget :-) Men sen jag började gå hemma är jag en ensamvarg med zerotid

http://dendarfin.blogg.se

 
ida

ida

21 maj 2009 08:41

Precis så känner jag med..men har svårt att ta i tu med det själv. Är rädd för ett nej liksom....Men strösta problemet är nog tiden..Finns knappt ingen tid över i veckorna och helgerna vill man tillbringa med familjen trots att man ses massor i veckorna...ja det tåls att tänka över detta!!!
Kram

http://www.wictormaja.blogg.se

 
Ingen bild

Liz

21 maj 2009 08:41

Jag är sugen! :-) vi kan väl ta en date och så kan jag berätta mer om produkterna och visa dig lite i katalogen OM du vill?
Kram...
ps:lät inget roligt det där fallet, tur Martin va hemma! ds

 
Moosan

Moosan

21 maj 2009 10:04

Jag vill med dejta ;-)..jag är en rastlös själ..behöver bara lura ut Lillstjärna först ;-)
Kanske skulle boka in en dubbeldejt nån dag...du,jag,syrran?
kram

http://moosan77.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards