Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Lisa - 21 maj 2009 22:25

Har spelat kort å haft det trevligt med mannen å systern mina. De delade på två flaskor vin medan jag höll mej till ramlösa. :D Konstigt nog förlorade jag hela tiden ändå..?! :P

Har precis kört hem Stina å ska krypa till kojs.

Det är bara torsdag i dag, nice!!


Här har vi nästa Thomas Dileva, eller kanske en liten queen? :P

 

Av Lisa - 21 maj 2009 17:30

Är det röd dag så är det.

Här vankas grillad fläskfilé, potatisgratäng å en massa olika såser å sen Ben & Jerrys glass på det! :)

Stina har joinat å rödvinet är öppnat.

Är det röd dag så är! :)

Av Lisa - 21 maj 2009 09:37

Lite sovmorron blev det allt, å bättre sömn än tidigare i veckan. Yeej!

Känner mej riktigt på topp i dag. :D

Är bara lite småirriterad för att jag aldrig köper nya rakblad i tid! :D

Men det kan jag helt klart leva med.

Vi håller på å hemmamyser här, Martin målar(surprise?!) å jag sitter här(surprise?!). :D

Har kommit på att altanen ska inredas i rosa! :D Nånstans måste jag ju ha det, så nu ska jag kolla runt lite efter rosa pinaler att ha där ute!


Härligt när det kommer så mycket respons på ett inlägg, som på det här med vänner å det sociala. Å vad skönt att jag inte är ensam om dilemmat. :D

Å som sagt, om det är nån som är on på en fika bara(det tar egentligen ingen tid alls ju) bara ropa så är jag med! :P


Jag planerar ett Mary Kay-party i en inte allt för avlägsen framtid, det är ett sätt att träffa lite folk på, om nån är sugen på det lämna gärna en kommentar. :D

Av Lisa - 21 maj 2009 09:21

... denna är till er! <3



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards