Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Lisa - 30 maj 2009 21:54

Här kommer ett litet ax-plock av bilder från lekplatsen!    

Det var allt för i dag.

Ska upp i gryningen i morron å baka till frukosten så!

Natti natt!

Av Lisa - 30 maj 2009 21:24

Är precis hemkommna från Mörrum.

Har ätit flygande jacob å tårta(ja, jag tog en minibit) å

varit på lekplatsen å lekt! :P

Å det bästa av allt var att jag fick paket! :P


Glömde min kamera hemma men jag fick med mej hela 79 bilder hem som Roger tagit. Jättefina bilder!

Jag är med på en massa med för omväxlings skull. :) Jag kommer dessutom kräva att bli fotad i morron med! :P

Med andra ord kan det bli en hel del ego-bilder de kommande dagarna! :) 


Här kommer några provsmak... :)


Marina hade bakat tårta, å jag fick till å med blåsa ut ett ljus. :P *söt*


Jag å min present, som nu är uppsatt å redo för blommor!

 

Den tackar vi  för!




Av Lisa - 30 maj 2009 15:50

Viggo sover.

Vi hade tydligen bestämt klockan fyra i mörrum, men vi verkar bli sena.

Får köra när han har vaknat helt enkelt.


Blev en snabbis i stan. 

Specsavers, bolaget å Accent.

Sen vidare till nästa, kolla på Fredriks lägenhet å sen till Coop.


Nu är vi som sagt hemma å väder bara innan vi ska vidare.


Jag fick en helt ny väska på Accent.

Axelremmen hade pajjat på min å jag trodde de skulle säga att det inte fanns nått å göra, men nej, en helt ny fick jag.

Men de ville behålla den gamla. Så jag fick vackert stå å tömma den på sitt innehåll där i affären.

Det visar sej att jag har bunkrat trosskydd i allafall. Hittade det i tre fack, i mängder. :) Klockrent eller vad? :)


Hämtade mina rosa glasögon med, nästan lika snygga som de gröna. :P


Nu ska jag packa ner lite doningar till Viggo.


Ha en bra kväll här alla!


Btw; kan man nog ränka med en mindre vaken lillebror under morrondagens födelsedagsfrukost. Säkra källor skvallar nämligen om att en hel påse med 7.0-cider finns i hans ägo å ska intas i kväll. :D Söt! :P

 



Av Lisa - 30 maj 2009 10:34

Jag tjuvvägde mej.

Resultat: minus 1 kilo å dessurom minus 1 cm kring midjan!

Det går om man vill! :D

Av Lisa - 30 maj 2009 09:45

Vad det är skönt å va ledig å inte stressa till något! :D

Tar det bara lugnt nu, tar mej en kopp kaffe framför datorn bara. :)

Ska snart duscha, men det är ingen panik ännu. :D




Jag har inte så mycket vettigt att säga just nu, egentligen, men ett par rader får man alltid i hop. :)



Grattis till Frida som i dag gifter sej med sin Peter! All lycka till er!

Av Lisa - 30 maj 2009 08:11

Har sovit som en prinsessa ända till sju! ;)

Härligt att vakna å veta att det är två dagar med familjen man har framför sej.

Inget jobb å ingen fotboll denna helgen heller så det är bara mys som gäller! :D


Vi ska nog till stan hela damiljen å gå ett varv på förmiddagen.

Måste handla med till morron dagen. Har nog bestämt mej för torta dell none som dessert i allafall. :)


Vädret blev lite grått här nu, men SMHI lovade sol å värme hela helgen så det bör väl vända. :)


Nu ska jag duka fram lite frukost å invänt boysen som är på Coop ä köper frallor nu! :P


Bild som är tagen för ett år sen. :P Vilken liten plutt! <3

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards