Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Lisa - 31 maj 2009 22:11

Nu ska jag smörja mej med mitt nya body-butter-kokos å sen krypa ner, inviga min nya kuddar å inväta födelsedagen!

En dag jag ska spendera med min underbara son å bara njuta av ledigheten.

Det är min present, till mej själv! :)

Av Lisa - 31 maj 2009 20:54

Mycket som blivit målat som jag inte har hunnit visa...

Så här ser altanen ut nu...

 

Av Lisa - 31 maj 2009 20:22

Ja, vi valde verkligen en bra dag att fira födelsedag på.

Underbart väder å en massa mys!


Dagen började med frukost med familjen å en massa paket!

 

Som alltid är jag hel-nöjd. :D

Nya kuddar å den svarta klänningen bland annat! :P

Tack, tack, tack allihopa!


Dagen fortsatte utan måste med bad-premiär för Viggo å helt utan måsten för oss andra! :D


I morron är vi kostat på oss en extra ledig dag, dagen till ära då det är den

1 juni som är min riktiga födelsedag! :D

Förhoppningsvis är det bra väder även då å så kommer nog datorn! :D


Kram på alla mammor! :D 


Av Lisa - 31 maj 2009 08:58

Viggo somnade inte förrän närmare halv tio i går kväll, men tror ni det märktes i morse?

Icke, kvart över sex var det dags å vakna. :)

Vi låg å drog oss en timme till kvart över sju, har jag bakat non-stopsen dess! :)

Vi ska sitta på altanen å äta, så varmt är det redan. :)

Kommer nog bli en toppen dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards