Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Lisa - 1 juni 2009 22:01

Här sitter vi, på varsin sida om köksbordet bakom varsin skärm! :P

Skickar länkar på msn till varandra å läser högt om diverse saker från våra datorer!

Ha, ha! Vilken värld man lever i! :D

Nu ska jag i allafall smörja in min solbrända kropp å sen njuta av sängen ett par timmar.

 

I morron ska jag troligtvis(om jag hinner) på Mary Kay-öppet hus här i Asarum, om det nån som är sugen på att joina mellan 16-18 så hojta till! :D

Av Lisa - 1 juni 2009 21:31

 Roligt att jag har fått så mycket positiva kommentarer om min blogg i dag, å sen läsar-rekord på det! :P
För nu blir ni aldrig bli av med mej! Nu när jag en bloggdator kommer jag aldrig sluta blogga!  


Vilken födelsedag jag har haft!

En hel dag ute i solen med min älskade son. Å sen thai-mat å goa skratt på det! :D

Kunde inte varit bättre! :P 

I morron är det skola hela långa dagen.

Hoppas det inte blir lika varmt å att det är värt att gå dit.

Skolans tristaste lärare ska hålla i förmiddagslektionen så man vet aldrig. 

Nu ska jag förbereda mej för sängen! Gonatt! 

   Tack igen för alla grattis å fina ord å presenter!

Av Lisa - 1 juni 2009 13:51

Jisses vad varmt det är.

Fick leta mej inåt lite å svalka mej med ett glas vatten.

Vi har fått besök av pappa.

Viggo skulle sova så de gick en runda. Det tackar jag inte nej till, mina handleder värker som f*n, bägge två. :S 

Undrar om jag inte har lyckats bränna mej med...

Ingen höjdare precis, men inget å göra åt nu...


Försöker komma på nått att ha till middag, men det är för varmt för att va sugen på nått...

Kyckligsallad kanske, men jag har inget hemma till det.

Det får lösa sej helt enkelt...


Min dator har kommit till Konsum! :D Jippi!

Av Lisa - 1 juni 2009 09:15

Ja, tack så hemskt mycket för alla grattis å för alla fina kommentarer om att ni gillar min blogg.



Ett evigt tjat om min födelsedag detta året, men vad f*n?!

En liten dag kan man allt får känna sej lit speciell, hur gammal man än fyller! :D


---------------------------


Mitt lilla busfrö sover å jag sitter med datorn på altanen å njuter av lite kaffe!

Har såklart lyckats spilla på mina rena byxor, men vad gör det en dag som denna? :P

Sitter å funderar på om vi ska bege oss ut på nån utflykt.

Men frågan är vad man är sugen på i dag? 


Min stora kärlek---->

 

Som antagligen kommer strypa mej för denna bilden, men jag kan bara inte låta bli. :D Det finns dessutom en story kring den. Jag hetsade nämligen honom till att åka först(lådsades att det var lugnt å ingen fara även fast jag själv inte vågade förrän Martin testat)

Martin var i vilket fall som helst så jäkla söt för när han hade "landat" utbrast han: det killade i magen ju! :D

Älskade älskade Martin, du förgyller mit liv! <3

Av Lisa - 1 juni 2009 09:09

 Denna bilden är bara så bra! Måste ge en stor komplimang till Roger. Av de 79 bilder jag fick i lördags finns det inte en enda som är dålig! Grymt duktig fotograf alltså! :D

Av Lisa - 1 juni 2009 08:26

 

24 år i dag.

Klichigt nog måste jag konstatera att all går tok-fort!

Snart är det Viggo som fyller 24.

Hua!


Som sagt så är vi lediga i dag.

Sov till sju. :)

Har ätit frukost å tänker nog röra oss utåt nu. :)

Skolan gnager i bakhuvudet, men i dag bryr jag mej inte!


Hej hopp!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards