Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Lisa - 3 juni 2009 10:06

Är klar med kompletteringarna nu.

Får hoppas att det duger å om inte att jag får tillbaka dem snabbt, på rätt mail. :D

I vilket fall som helst var det betydligt midre å gick smidigare än va jag trodde så jag har god tid på mej till demensuppgiften. Ska inte hämta Viggo förrän halv fyra nämligen.

Tänker dock börja med att skriva den förhand, har så ont i handen å axlar/rygg så jag pallar bara inte med att sitta vid datorn längre stunder.

Ännu en grej som ska bli skön att slippa, denna obekväma arbetsställning. :)


Nu ska jag fortsätta!


Av Lisa - 3 juni 2009 07:56

I dag känns pressen å stressen mer än vanligt.

Har bara i dag på mej med geriatriken å ska helst komma en bit på en av del uppgifterna om demens.

Jag hoppas det ska gå, det borde göra det å det MÅSTE göra det.

På fredag ska vi se filmen som resterande av demens-uppgiften ska handla om å sen har jag i princip bara tisdag-kväll å onsdag på mej efter som jag börjar jobba nästa vecka också.

Gah vad jag längtar tils jag är klar.

Det ska bli så skönt att komma hem från jobbet å kunna lämna allt där!


I helgen är det tänkt att vi ska ha en mini-semester innan jag börjar jobba. Jag å Viggo ska följa med M å P till stugan, om det är väder.

Martin har en massa annat å göra så han stannar hemma.

Vad härligt det hade varit med värme då, hoppas kan man ju alltid...


Nej, nu ska jag sätta fart, sista veckan nu!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards