Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Lisa - 5 juni 2009 21:24

Nä, inte mycket till övers för denna dagen inte.

Lunchen var klart höjdpunkten, det var riktigt smarrigt. :)

Dessutom har jag fått lite klarhet kring min tjänst å lön tackvare en mycket trevlig kollega! Men icke ett ljud från chefen, än!

Mycket som är utröttande å hopplöst, men jag hoppas på förbättring i morron.

Tyvärr utan Stugan då vädret inte är att lita på. :S


Förhoppningsvis blir det bättre i morron. Gonatt!

Av Lisa - 5 juni 2009 20:34

 Mamma kom cyklande i regnet med en blomma å ett presentkort på Inreda i examenspresent till mej! :)Var jag inte alls bredd på å det gjorde min annars crappiga dag betydligt bättre!TACK!

Av Lisa - 5 juni 2009 14:50

Känner mej riktig, riktigt nere i dag med.

Har inget vettigt att komma med alls därför håller jag mej långt borta härifrån i dag.

På återseende!

 

Av Lisa - 5 juni 2009 08:45

Nu har jag knåpat i hop tre sidor på mitt arbete.

Det gick av bara farten å jag har till å med glömt mitt kaffe. :)

Ska pausa lite å se om jag kommer på mera.


Kanske rent av hinner börja på andra delen av uppgiften i helgen? :D

Nu är jag on igen på det här med skolan.

Sista finslipet på geriatriken med sen är jag äntligen undersköterska.

Jag är tjatig jag vet, men det är världens bästa jobb! :D

Önskar dock att jag med gick ut i dag...


Funderar på o jag ska ut å plantera mina blommor i lådorna? 

Jag kan få vissa problem med att hänga upp dem eftersom de lär bli tunga, får nog vänta tills i kväll...

Det kommer bli jättesnyggt i allafall. :D


Får se om det blir stugan i helgen. Vädret verkar inte lovade, ingen mening att åka dit å frysa så...

Det kan hända att vi får till en liten utflyktstrip i morron ändå. ;)


Lite kläder på det kanske?

Hade tänkt ha klänning, dagen till ära, men det blir inget med det. Är max 10 grader ut å jag pallar bara inte frysa! :D


So long! 

 

Av Lisa - 5 juni 2009 08:00

Gick å la mej runt halv nio i går kväll i ren protest.

Trodde egentligen inte att jag skulle somna, men det gjorde jag.

Slocknade direkt. Minns när Martin kom hem, men inte vad jag sa till honom...

Måste ha varit riktigt trött, tröttare än vad jag trodde.


Jag måste bara försvara Martin lite. :)

Till hans försvar så är han man, å som de flesta(absolut inte alla) män förstår han inte pikar eller när jag behöver honom om jag inte säger det rakt ut.

Å det, det är inte min starka sida.

Jag tycker som de flesta kvinnor gör, att han borde fatta det ändå, men samtidigt, efter fem år vet jag att han inte gör det!

Det är dessuom inte fotboll som håller honom varje kväll utan pliktrogenhet,  tjänster å gentjänster ni vet.

Å det beundrar jag honom för!

i går var jag sur på honom det ska erkännas, men vilket förhållande finns utan såna dispyter? Ärligt talat?

Med det sagt går vi vidare med livet! :P


Synd att det inte är lördag i dag för i morse var det Viggo som var trött. Fick väcka honom tio i sju. En sån sovmorron hade jag gärna tagit i morron!


Jag har redan hunnit skriva en massa till om demensvård å kan nog hålla på i tid å evighet om jag inte begränsar mej. :D

Men det är svårt å veta hur mycket man ska ta med. 


Nu ska jag i allafall fortsätta en timme till innan jag ska göra mej i ordning å dra mej mot city! :D






Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards