Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Lisa - 6 juni 2009 20:38

Inbillar mej att det hjälper... :)

Av Lisa - 6 juni 2009 19:50

HJÄLP mej!

Jag tror jag går under här!

Förstår inte riktigt att man kan må såhär kasst bara så där?!

System overload månne?

Ledsamt att vara bitter å less hur mycket man än kämpar i mot.



Thats it, slut på gnället,  nu håller jag snattran tills jag har nått kul å komma med. Jag lovar!

Av Lisa - 6 juni 2009 18:50

Är fortfarande på uruselt humör.

Känner absolut inte för någonting.

Jo, för att äta glass å låsa in mej i en vecka.


Är så trött på att va sur, men det vill inte släppa.

Hoppas verkligen allt ordnar upp sej i veckan så det kan kännas bra nån j*vla gång!


Kvällen spederas i soffan med Ben & Jerrys.


Over and out!

Av Lisa - 6 juni 2009 08:17

6 juni, röd dag å Sveriges nationaldag.

Flaggan ska ju upp....


Så då var det ordnat. :)

Kaffet är klart.

Radion är på(om min slutsiffra bara ville komma, då blir det sång till friheten som önskelåt dagen till ära) :)

Grabbarna grus å på Coop å handlar frukost. Gissar på att Viggo kommer hem med nån liten present med, det brukar vara tradition. :)

Jag är sugen på Ben & Jerrys Pish food, men kom på det för sent...


Jaha, vad ska man göra i dag?


Ingen aning alls ännu, får se hur Martin har lagt upp sitt å om vi ska hänga på.

Lite soligt ute än så länge, men i kallaste laget.

Jag känner mej i allafall gladare i dag, hoppas det håller i sej.


Nu ska jag duka! Trevlig helg!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards