Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Lisa - 9 juni 2009 21:19

Alla kanaler funkar, utom en, femman.

Blir man trött eller?

Det enda jag vill  se under tv-veckan, DH..

Men nej, det blir inget med det.

Får väl ta en dusch å plugga i stället...

Av Lisa - 9 juni 2009 20:41

Å jag ryser nästan hela tiden.

Samma känslor som när man ser Den bästa sommaren.

Lovely! :D


Av Lisa - 9 juni 2009 19:40

Mina skattepengar har kommit!

Wiiihooo!

Jag firade genom att beställa ett par plagg från H&M. :)

Framför allt två par byxor att ha på jobbet då mina (svindyra) jobbarkläder inte sitter som de en gång gjorde. :S

Å då är det byxorna i synnerhet som är på gränsen till oanvändbara. :(

Tröttsamt men sant, å i dag har jag kalasat på kakor i flera omgångar, illa!


Har fått en hel del gjort av skolgrejerna, försöker i detta nu plugga till provet.

Det går väl mindre bra då det inte är speciellt lätt att lista ut vad som kommer då det är kunskaper från hela kursen som ska testas..

Å andra sidan, det jag inte kan i dag kommer jag inte kunna lära mej till i morron ändå...

Jag är vid gott mod i allafall å demensuppgiften bör jag också hinna med. :)


Planerar att leta mej neråt soffan nu å kolla på den riktiga Anne på Grönkulla på tv4+. :)

Av Lisa - 9 juni 2009 14:14

En jätte-sjal i rosa å orange, blöja å ett par skor- all vad man behöver? :P

Av Lisa - 9 juni 2009 14:04

Då var vi hemma igen.

Viggo hade bara sovit mini-lite i bilen på vägen till Sternö så han däckade igen på vägen hem å sover fortfarande. Mitt lilla hjärta. <3

Vi skulle handlat på hemvägen, men vi får ta det sen när han har vaknat i stället. Går lika bra det.

Dagen har gått fort.

Först var vi å hämtade mina grejer hos Monica. Tre ögonskuggor å så serumen. Så nu ska jag bli snygg värre. :D

Fick en extra liten skugga me. :) Sånt gillar vi. Tack!


Sen var det ica som gällde å sen raka spåret hem å packa.

Kom till Sternö runt elva å körde hem vid halv två ungefär.

Mysigt å bra väder var det. Fullt ös på kidsen med.

Madde å Cecila hade också barn med sej nämnligen. :)

Sen var det två som hade hundar med sej å Irene tog med sin sambo. <3 :)

Isolde, Wilma å Viggo. :)


I dag ska även mitt schema dyka upp med posten, förhoppningsvis...


Klockan är redan två. Skulle kanske försöka mej på lite studier då innan Viggo vaknar igen...



Av Lisa - 9 juni 2009 08:54

Allt känns mycket bättre i dag.

Äntligen!

Vi ska bege oss upp mot byn, ska hämta mina ögonskuggor hos Monica å handla picknick-mat å kaffefilter på ica!

Får se om vädret håller i sej, hoppas på det! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards