Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Lisa - 15 juni 2009 20:46

Funderar seriöst på att gå å lägga mej.

Hade egentligen varit trevligt att va upp när Martin kommer, men jag vet inte om jag orkar.

Blir det en skriknatt i natt igen så kan man ju behöva all sömn man kan få...

Får ringa samariten om det är samma visa i natt igen, då är jag bergsäker på öroninflammation!


I morron ska Viggo klippa sej. :D Ska bli spännande. :)


Nej, hänga lite tvätt, sen blir det bädden!


Tycker ni är tysta här nowdays?! :D En liten kommentar i mellan åt livar upp ska ni veta. :S

Av Lisa - 15 juni 2009 20:07

Å vad jag är trött på mej själv.

På alla extra kilon, på alla ursäkter  å på bristande karaktär.

Lathet är vad det är.

Inte en frestelse jag lyckas stå emot.

Kläder talar sitt tydliga språk, men ingte gör jag åt det.

Måste skärpa mej, GENAST!

Av Lisa - 15 juni 2009 14:35

Är helt förälskad i dessa modeller på korgar från det danska inredningsföretaget House doctor.

 

Jag vill ha ett gäng på altanen, men kan för allt i världen inte hitta var man kan köpa dem..?!

Nån annan som vet? :D

Av Lisa - 15 juni 2009 14:18

Sådan son? :D

Av Lisa - 15 juni 2009 14:10

Nu börjar de senaste nätternas förlorade sömn ta ut sin rätt.

Känner mej hur matt som helst å har ingen lust å göra nått.

Viggo sover(få se om det blir längre än en halvtimme denna gången..?) så jag ska passa på att plantera min examenspresent från Martins mamma medan han gör det.

Martin spelar match i kväll. 

Ganska tradigt men jag ska göra coleslaw å frossa lite med det. :D


Blommor var det ja...

:)

Av Lisa - 15 juni 2009 10:02

I går nät vi kom hem möttes vi av ett nystädat hus, en nyklippt/trimmade gräsmatta, nytvättad tvätt å nymålade fönster. :D

Martin hade varit duktigt affektiv å även häcken fick en klippning senare på kvällen. :D

Det finns därför inte så mycket kvar till mej å göra, skönt. :D

Viggo sover så jag sitter här.


Har hittat lite plock jag vill ha på biltema. Det kan därför bli en tur söderut i morron eller på onsdag, är väldigt sugen på det i allafall. :D

Detta är jag ute efter bla. 



Viggo har varit vaken å skrikit en massa i natt, somnade först efter det han fick alvedon. Sover oroligt nu med, skriker även fast han är helt slut. :S 

Öroninflammation på g igen? :S Suck!


Av Lisa - 15 juni 2009 08:57

I dag skulle jag egentligen varit på info för semester vikarier på Östralycke. Men min chef insåg att det var ganska pointless för mej att gå på så vi är lediga i stället. :D

Premiär-dricker ur de nya kaffe kopparna å leker med Viggo. :)


Inga tider å passa i dag å heller inga måsten.

Kanske ska in en runda till stan, men inget är bestämt ännu. :D


Om nån är sugen på att umgås så är vi on. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards