Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Lisa - 22 juni 2009 21:08

Läggdags för mej nu.

Jag fryser å är trött.

Lika bra att försöka få sova lite. :)

Jobb till två i morron då.

Ska cykla. :D

Natti natt!

Av Lisa - 22 juni 2009 18:56

Sitter med datorn på altanen å myser lite. :D

Ska snart duscha(som vanligt :)) men sitter här lite först.

Vilket väder det har varit i dag. 

Har varit ute i trädgården hela eftermiddagen.

Fick dock inte mycket gjort då min son är värsta sortens busfrö nu för tiden, men det var mysigt ändå. :D

Bjöd mammsen på lite middag å passade sen på att plantera lite nytt i drivbäken. En rad rädisor sen salladslök å basilika. :)

Viggo somnade tidigt ivkäll, inte så konstigt när han bara har sovit 40 minuter på hela dagen.

Gissar på att det är slut med två tupplurar för hans del nu i allafall.

Han börja bli så stor.

Pratar en massa med nu. Säger nya saker hela tiden. Så söt så. <3


Nu ska jag blaska av mej, sen blir det en lugn kväll å förberedelser för jobbet i morron. :D



Av Lisa - 22 juni 2009 13:25

De ringde från jobbet precis när vi skulle köra.

Jag behövdes mellan 7-14 i morron.

Då veckans tilltänkta förste-barnvakt är i Jönköping över natten med barnvakts-back-upen får farmorrycka in å passa Viggo under morrondagen.

För jobba, det vill jag. :D

Lämnade mitt beyg å sen begav vi oss till jobbet för att säga att jag kunde jobba. Viggo bjöds på juice å kaka så han var nöjd. :)

En litn lunch-macka på Christins, hämtat linserna å sen hem.

Nu sover Viggo å han borde göra så en bra stund till då det är första luren för dagen.

 Själv ska jag vattna lite här å bara njuta av min lediga dag. :D


Av Lisa - 22 juni 2009 09:58

Vi gick upp halv nio?!. :)

Det trodde jag inte när Viggo började tjoa vid halv fyra...

Han var så glad å lycklig så, men vid den tiden orkar i alla fall inte jag leka! ;)


Nu ska vi till staden å lämna mitt betyg å äta glass, själva.

Ingen har nappat på erbjudandet om vårt sällskap ännu nämligen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards