Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Lisa - 23 juni 2009 21:40

Nej, jag är inte helt lycklig för tillfället.

Största delen av mej är det, men inte fullständigt.


Fick väcka Viggo tjugo över fyra(nästan två timmar?!) så han har i princip nyss somnat för natten..

Martin har varit hemma i kväll för ovanligthetens skull.

Även Bill som tillhör vår familj på sitt eget lilla vis har med varit här hela kvällen. :D

Är inte helt säker på om vi ska räkna henne som vårt andra barn eller som den tredje vuxnai vårt förhållande?! :P

Hon planerar middagen å lagar mat(ganska ofta) för att i nästa stund kläcka ur sej saker som : Kan vi få en comradio? :D

Å då syftar hon på henne själv å Viggo som vi... :D

Söt är hon i allafall...


Dagens roligaste var annars när Stina på fullaste allvar höll på att välta i brasse-stolen när jag undrade om hon skulle följa med mej på fest? :D

Vad kan jag säga?

Jag gillar att va hemma. :)


Nu ska jag sova.

Jobbar 7-16 i morron.

Viggo ska med Stina till stranden så hon tar det tidiga skiftet å kommer vid sex i morron..


Btw, vad tycker vi om allsångspremiären? 

Har sett bättre...


Av Lisa - 23 juni 2009 14:58

Första arbetsdagen av tre avklarad! :D

Viggo å farmor hade haft det bra. Lekt på lekplatsen å i trädgråden.

Nu sover han mitt lilla gryn, så gick det med att försöka oss på en sovstund per dag. :D

Ska sätta mej å lapa lite sol nu innan det är fullt ös här igen. :P


Skriver i kväl lsen i stället. :D

Av Lisa - 23 juni 2009 05:50

Snart kommer Viggos farmor hit å jag ska sätta mej på cyklen å trampa till jobbet.

Verkar bli fint väder i dag med. :)

Slutar vid två å då är det raka spåret hem sen ska vi till Coop å handla.

Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards