Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Lisa - 26 juni 2009 22:08

Eftermiddagen i Sölvesborg var myclet lyckad.

Trivs som bara den i sällskap av Jennie å hennes familj. :)

Som en bonus var även Lizette å hennes två små sötisar också där. :D

Fick god mat som Viggo Matvägraren Arvidsson åt riktigt bra av. :D

Viggo trivdes med bra, han kramades å var socialt i till max. :P

I allafall med de vuxna. :D

Jag tog, trots att jag hade kameran me mej, bara två kort som blev kassa. Jennie där emot är både bättre å flitigare fotograf å har lagt upp bilder från dejten på sin blogg. Kolla där. :P


Tack så mycket för i dag, vi kommer snart igen! :D


När Martin kom hem fick Coop ett besök av oss. Handlade det mesta till kalaset i morron förrutom köttet som vi köper i morron på City Gross.

Åt faktiskt middag när Viggo hade somnat i kväll å sen la vi oss på soffan å kollade på den senaste Wallander.

En bra film men jag har tyvärr svin-ont i magen! :S

Ska snart värma min vetekudde å krypa ner i sängen..


Kom på den briljanta idén(läs: nödlösningen) att låta Martin välja sin egna present å sen betalar jag den. (så j*vla trist! jag vet!!!)

Han ska få en väska i allafall å sen har det varit many förslags uppe. Staket, gps, sladdlös häcksax osv...

Får se hur det slutar. Å när det slutar, ingen lön på kontot här ännu i allafall...!


Gissar på en tidig morron i morron med. Å så måste det väl bli dessutom, om vi ska hinna med allt..

Gonatt!

Av Lisa - 26 juni 2009 11:21

Nu ska vi snart köra. :)

Tror läget ärunder kontroll, har slängt med ett par blöjor å vagnen ska lastas sen bär det av. :D

Äter lite tidig lunch nu innan bara. :D


Hoppas vi hittar dit! :)


Hej så länge!

:(

Av Lisa - 26 juni 2009 09:49

Viggo kallar Stina för mamma.

Hur dåligt samvete får man inte då?

Av Lisa - 26 juni 2009 09:37

I morron fyller Martin 26 år.

Jag har skjutit planering å present-shopping framför mej med tanken "det är länge tills dess" .

Nu sitter jag här, dagen innan utan present från mej å utan present från Viggo med en halv färdig kalas-meny å ett hus i största behov av storstädning...

Jag vet vad jag vill köpa men tiden är knapp nu.


I dag prioriterar vi ett besök hos Jennie å co framför allt vad planerande heter å hoppas på att hinna med allt vad gäller kalaset i morron.

Mamma gör tårtan (<3) å Viggo får nog vga där en stund i morron så vi kan hugga i med allt bägge två...


Stackars Martin. Inte ett paket han kommer får på morronen.

Om inget dramatiskt hinner hända...

Jag skyller på jobbet, är helt enkelt inte van att va hemifrån så mycket...


Illa, illa bad girlfriend!!!

Av Lisa - 26 juni 2009 08:54

På tal om låtar som framkallar minnen. Peter Lundblad är på Rix Morron Zoo i dag å sjunger in sommaren.

Ta mej till havet.

Pappa brukade spela den på piano...

Enjoy...

Av Lisa - 26 juni 2009 08:26

Tycka va man vill om Michael Jackson, men detta är en av världens bästa låtar!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards