Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Lisa - 28 juni 2009 20:59

Har mått riktigt illa hela dagen.

Min mage mår verkligen inte bra.

Så grymt störande att det inte vill släppa...!

Fattar inte vad det är heller? Matförgiftning kanske?

Hoppas verkligen det har gått över tills i morron för detta pallar jag bara inte me!


Är ledig i morron med, så vi ska till stranden då me. :) Förhoppningsvis får vi sällskp av Bill me. :)

Det gäller att passa på. :)


Får väl bli sängen för mej snart, så det förbannande illamående inte känns så mycket!


Tjärö!


 

Av Lisa - 28 juni 2009 18:20

Det blev både en båttur med stopp på Tjärö å en stund på fastlandet i köpegårda. :D

Både jag, mamma å Viggo har badat. Å vad härligt det var!

Jag ÄLSKAR att bada precis lika mycket nu som när jag var liten.

Har dock gått å blivit betydligt mera osmidig på att klättra på klippor med åren å är lite smått nojjig inför andra båtar å andra faror på sjön.

Viggo ligger redan, vi är alla helt matta allihopa i värmen å skinnet svider, men det är det värt. 

Så härligt med sommar!

Av Lisa - 28 juni 2009 09:51

I dag ska vi åka till havet!

Årets första strand-dag för vår del!

Ska bli härligt, jag älskar havet!

Viggo var pigg som en mört här å värsta mysungen, men nu har jag faktiskt fått honom till att somna lite.

Så han är pigg å utvilad när vi åker sen.

Får se om det blir köpegårda eller ut med M å Ps båt.

Det blir bra vilket som. :D

Nu ska jag packa ner lite grejer som vi behöver ha med oss innan kotten vaknar igen! :D


 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards