Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Lisa - 30 juni 2009 22:03

Kände mej ganska pigg när jag körde hem från jobbet

men nu är jag dödstrött.

Varmt på jobbet men det har gått bra i kväll.

Lediga i morron, är det väder blir det Sandviken med Billi! :)

Härligt härligt.

Nu ska jag sova!

 

Av Lisa - 30 juni 2009 12:13

Det belv inget bad för min del.

Städade gadroben i stället.

En prioritering jag kan ångra nu i efterhand.

Det är så varmt!

Det mullrar lite i kanterna så jag hoppas åskan är på väg så luften kan rensas.

Ska ta bilen in till stan redan nu.

Hoppas det blåser lite där för här står det precis stilla.

Ska köra inom Coop å köpa mej en tidning å sen slå mej ner i näsviken innan det är dags att göra entré på arbetet!


Av Lisa - 30 juni 2009 10:28

Citronsyran låg i baklådan, där jag hade letat tusen gånger ungefär.

Så nu får tvättmaskinen sej en omgång. :D

Likaså kaffebryggaren, hittade nämligen en påse avklakningspulver när jag letade efter syran. :D

Dessutom har jag möblerat i skåp å donat lite till! (Martin kommer bli tokig! :D)

Är väldigt huslig just nu. :P


Är stressad till tusen med, som alltid när jag ska jobba kvällen.

Far omkring som en dåre för att hinna så mycket som möjligt.

Svettigt värre är det också, ska snart köra å bada lite tror jag allt.

Klockan är bara halv elva så jag hinner mycket mera.

Ska bara få kroppen till att fatta det med!

Av Lisa - 30 juni 2009 09:40

Så.

Viggo har redan åkt å lämnat mej här ensam.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Blir nog en runda till Långasjön för ett snabbdopp senare.

Hittar fortfarande inte den där citronsyran.

Enligt tanterna i Rent hus blir tvättmaskinen som ny om man slänger in en påse i maskinen å kör ett program. 

Får väl köpa nytt i värsta fall...


Det är nått pucko som har gått förbi här utanför å spottat en riktigt snorloska på vår gräsmatta. Tvi så äckligt!

Vad tänker en del med?

Tur att inte Viggo gick i det!


Sitter på altanen å dricker mitt kaffe.

Det blir nog varmt i dag också.

Känner inte för å jobba precis, men det går nog över när jag kommer dit.

Kommer bli svettigt att cykla dock.


Nu ska jag leta efter citronsyran ett varv till...



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards