Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Lisa - 3 augusti 2009 19:55

I morse gick vi då till jobbet som vilka två hårt arbetade småbarns föräldrar som helst. Vår vardag har startat.

Dock slapp vi allt vad dagis heter då Viggo har varit med morfar.

Efter jobbet åkte vi därför hem till M å På fick middagen serverad. 

Jag fick kroppkakor som jag gick miste om i söndags å de andra år lasange.

Ska ärligt erkännas att jag tog mej ett smak på den med. :D Gott som tusan!

Lite lyx, få lagad mat serverad sådär. :D Det gäller å passa på vid tillfälle. :P


Jag har haft en dålig dag i dag annars. Trött å huvudvärk på jobbet.

Ingen höjdare. Inte alls.

Glömde min mobil i tunikan på jobbet med så vi fick köra dit efter maten å hämta den rackaren.


I morron är jag å Viggo lediga igen. Ska till dagis runt tio å kolla läget sen vet vi inte. Om nån är sugen på att umgås är vi duktigt on på sällskap. :D


Nej, nu är det dags för mej att öppna upp mej för en ny upplevelse å börja kolla på Prison Break på box. :)

Martin har haft dessa boxar i sin ägo länge men jag har vart SATC å DH å väldigt trogen, å GG med förståss. :D


Nog svamlat då, PB väntar. :D


 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards