Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Lisa - 4 augusti 2009 21:15

Förresten måste jag ju berätta att jag har hittat två bra tidningar med maten i fokus.

Matmagasinet(tack för tipset Jeanna) med en massa goda recept, inte för enkla eller för svåra. :D

Å sen i fredags köpte jag ELLE-mat&vin som med var en riktig höjdare. :D

Ska skicka in min prenumerations-lapp på den sistnämda så fort jag passerar en brevlåda! :D

Av Lisa - 4 augusti 2009 21:04

Det är väl allmät känt vid det här laget att spara inte är min starka sida. 

Pengar är till för att spenderas! :D

Nu har jag därför klickat hem inte mindre än två böcker från adlibris.

Provläste den omtalade deckaren Hypnotisören å fastnade direkt å sen passade jag på att slänga ner Leilas middagstips när jag ändå skulle beställa. :D

Ville egentligen ha Leilas Guldkant på vardagen(eller vad den heter) men den var tillfälligt slut. 








Nu längtar jag verkligen tills de kommer bara, det var så länge sen jag läste en bok. :D


Av Lisa - 4 augusti 2009 19:28

Hua vilken huvudvärk jag har haft hela dagen.

Nu har det lugnat sej lite, men jag mår illa som tusan i stället. :S

Tvi.


Monica var precis här med mitt nya puder. Jippi! :D


Har lyckats knåpa i hop en milslång beställningslista ur H&M nu. Mest till Viggo men nått smått till mej själv med. :P


Ska snart duscha här, sen blir det lite plock å doningar innan Martin kommer hem. Då ska vi se ett avsnitt av PB(hann med tre i går!! :D).

Det är grymt spännande, HELA TIDEN, inte så avslappande som DH eller SATC kanske, men det är underbart ändå. :D


Jobb i morron 7-16 å dagis för kotten. :)

Av Lisa - 4 augusti 2009 13:48

Eftersom ingen har nappat på att umgås med oss i dag å jag inte har orkar enga mej sådär märkbart i den frågan är vi själv å myser. Bara vi två. :D


Vi har cyklat...

Till lekplatsen...

 

Å nu sover Viggo för andra gången i dag. :P

Jag ska snart göra ett nytt försök med katalogerna då jag inte hann speciellt långt förra omgången. :D


Av Lisa - 4 augusti 2009 11:06

Så, då var dagis-besöket avklarat.

Det gick fin får jag lov å säga.

Viggo röjjde på, både i sandlådan å inne med legot. :D

Det ska nog gå bra i morron det här.

Nu sover han lillkillen.

Själv tänker jag sätta mej med Ellos å H&M-katalogerna å spana på lite nytt till honom.

För nån lillkille kan man egentligen inte påstå att han är lägre, allt är för smått känns det som, inklusive de fina Kavat-sandalerna.

Får se om det slinker med nått plagg till morsan, som inte heller är så liten. :S

I H&M finns det bara ett enda plagg som skulle kunna på passa den här oklädbara kroppen. 

Har gett upp det här med diet igen nu, försöker mej på att ordna till allt med ministeg. Det får duga så länge.

Snart börjar i allafall en ny gympa-termin. En dag i veckan ska man väl få i hop tid till träning.


Hej hopp så länge!

 


Av Lisa - 4 augusti 2009 07:59

 

En stökig natt å grått väder.

Stressen tvingade upp oss lite i för tid, min moster med man ska komma nu

vid åtta så.

Känner mej inte på topp, inte än i alla fall, men det kan ju vända.

Nu vill Viggo se på katter. :)

Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards