Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Lisa - 13 augusti 2009 20:30

I kväll blir det banne mej inget PB.

Tar min pyliga son(som i detta nu befinner sej i min famn) me mej till vår säng å kryper ner i stället.

Surt då jag hade värsta planerna för kvällen.

Får ta det en annan dag.

Natti-natt!

Av Lisa - 13 augusti 2009 19:31

Nu sover Viggo.

Projektet tog fyrtifem minuter från det att han själv kröp upp i sängen vid halv sju.. :P Jag har dock inte märkt av att det tog så pass lång tid, för för min del kom John Blund på ett par minuter. Satan vad trött jag är. Somnar sittande?!


I dag har det i motsats till i går var en ganska crappig dag. Mycket som går emot mej känns det som

Inte speciellt kul på jobbet, trött å ensam.

Å som vanligt när jag deppar vill jag handla, handla, handla!!! 

Jag hiar mej dock i mesta möjliga mån, spanar bara lite på ellos efter ett par billga sandaler som Viggo kan ha de resterande varma dagarna.


Fick en massa tider från bokningen, som täckte så gott som varenda arbetsdag jag har innan mitt vik startar om ca två veckor. Tiderna var på plan 1 på min nuvarande stationering. Perfekt m.a.o

Tyvärr grusades lyckan ganska snart då de tiderna redan är bortlovade?!

Om jag har tur(känns grymt å uttrycka mej så) kommer en annan kollega att bli borta en av veckorna från jobbet(på mitt plan) å då är de tiderna mina!


Nu ska ja ta mej en dusch å försöka vakna till lite!!!

Av Lisa - 13 augusti 2009 15:09

Satte upp på tok för länge i går.

Blev så förbannad på sista avsnittet på säsong 1 av PB att jag var tvungen att se första på andra säsongen med för att stilla min ilska. :)


Är såklart trött, eftersom Viggo krångalr å pylar en gång i timmen(minst) nu igen. Kör den gamla vanliga ursäkten å hans vägnar: tänder.


Fick stanna kvar nästan en timme extra på jobbet med, inga överlapp på schemat så jag offrade mej för temet helt enkelt.

Viggo var duktigt trött efter sin utflyktsdag så han sover nu.

Får väl väcka honom snart om han inte vaknar självmant. :)


I dag blir det den där majs-soppan till middag. Hoppas den är så god som den verkar. :D


Martin ska träna i kväll så vi blir själva. Ska sätta mej å beställa den underbara bilden på Viggo å Martin vi sjön i stugan i förstoring på canvas. :D Behöver lite mer på väggarna här. Å kanske nått mer kring matbordet. Känns lite kalt å ohemtrevligt i hela detta rummet. I hav plnas, men de får vänta lite. :P


Göra lite nytta kanske? :P


 





Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards