Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Lisa - 27 augusti 2009 12:37

Har i princip suttit framför datorn sen jag kom efter att ha lämnat kotten.

Hur vore det om man använde sin tid lite?

Icke då, bara surfande här.

I bland funderar jag på hur mitt social liv ser ut, så gott som alla vänskapsrelationer jag har rymms i den här lilla rosa burken.

Om det är speciellt sunt vet jag inte, men å andra sidan, utan den här bloggen kanske jag inte haft några sociala relationer alls utanför familjen?


Anyway.


Funderar lite över grannens hund. Är lite orolig för honom, han har gråtit där inne hela förmiddagen å det har jag aldrig varit med honom innan.

Kanske det har hänt nått?

 Tror faktiskt jag ska gå in å prata med en annan granne å se vad han anser, de har ju själva hund å kanske vet de lite mer om de djuren än jag. :)


Lite mera surfande hinner jag med innan jag åker vidare till Mörrum, först ett stopp på konsum å hämta lite badrumsmattor å handdukar som jag har klickat hem från ellos rea. :D

Av Lisa - 27 augusti 2009 09:27

Nu sover Viggo, det tog en timme å tre försök.

Hade vi skullat va lediga hade jag gett upp för länge sen, men han äter inte på dagis om han för trött så det fick kämpas.

Första försöket började han bara skratta huxflux, vid andra försöket kom det en helikopter å flög lågt över oss å nu vid tredje somnade han till slut.

En anigen sent nu, men det får gå. :S


Jag ska jobba kvällen i Mörrum. 14-20, har aldrig varit där innan men vad gör man?

Gurri ska köra mej dit så Martin har bilen sen när han ska hämta Viggo.

Han får hämta mej med sen, tur att man har folk som kan ställa upp. <3


Ringde min chef i går igen. Fortfarande ingen respons.

Har jag inte hört nått i dag ställer jag in mej gång för alla att jobba här i Asarum.

Känner mej så jävla dum som tjatar, å ego, men jag känner ändå att jag måste testa att gripa efter halmstråt.

Ingen annan verkar dock förstå hur viktigt detta jobbet är för mej så som sagt, snart ger jag mej helt å hållet.


Nu ska jag fixat till mej lite.


Hej!


Tack Sandra för hjälpen, nu är youtube i normal size igen. :P

Av Lisa - 27 augusti 2009 07:10

Viggo har nu lyckats zooma ut så grymt på youtube så nu är allt så yttepytrte litet att det inte går att se nått på sidan. :S

Han har tryckt på nån knapp, å det är bara på youtube det är så...

Nån som vet hur man får det normalt igen?


Godmorron förresten. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards