Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Lisa - 1 september 2009 21:14

Dagen känns fortfarande inte alls okej. :S

Men i morron börjar vi om, nytt jobb å nya tag!


Sängen väntar nu...

:S

Av Lisa - 1 september 2009 19:17

En dag av den sämre sorten helt klart.

Viggo tog igen allt han höll inne med i går å har bara gjort tvärtemot vad jag har sagt så gott som hela dagen.

Dessutom har han frågat efter pappa sen han steg upp(vid halv sex). Så fort han hör en bil: pappa? så fort en dörr slår: pappa?

Hur förklarar man för ett så litet barn att pappa måste jobba å varför duger det inte med mej?! :S


Ovanpå det fick jag mej en rejäl hjärtklappning när Viggo sov i eftermiddags. Jag satt på altanen på andra sidan huset när jag hörde ett barnskrik. Det lät inte alls som Viggo, men jag tänkte gå å kolla så han inte vaknat av skriket. Jag gick inom huset till ytterdörren.

Vagnen är helt stilla å filten ser ut som när jag lämnade den. Går fram till vagnen för att kolla till honom extra å upptäcker att vagnen är tom!!! Å inget barn i sikte... Springer mot gråten som jag nu hör å hinner tänka: måtte han inte sprungit ut på gatan. Tack å lov hittar jag min storgråtande pojke i färd med att klättra upp för altantrappen. Vi hade alltså gått om varandra... Usch å fy vad rädd jag hann bli...


Som sagt, dålig dag. Verkligen. Ibland tycker jag bara så illa om mej själv å hur jag hanterar saker å ting.

Eller besviken kan man kanske kalla det. 

Ah, nog pylat, i morron är en bättre dag!

 

Innan dagen gick utför hann vi  leka med lera...

Å städa hela huset...

 

Av Lisa - 1 september 2009 07:23

I dag känner jag mej som mej själv igen. Härligt!

Vi ska va hemma i dag å kurera oss.

Men i morron satsar jag på jobb. 

Ska bli spännande å börja på helt nytt.

Mycket å lära å mycket att ta in, men samtidigt.

Jag har en egen schemarad å kommer vara kontaktman å det är betydligt mer än vad jag varit tidigare. :D

Hoppas jag får vara kvar längre än bara denna månaden...


Nu tar vi lite kaffe å kickar i gång dagen!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards