Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Lisa - 2 september 2009 18:51

För det första: vad det är skönt att man kan ändra uppfattning om saker å ting! :D


Det har varit riktigt kul att börja på nya jobbet i dag. Känner mej såklart som en rookie, men det gjorde inget. :D

Har skrivit mitt schema för oktober med nu så vi får verkligen hoppas jag får va kvar tills dess, å förhoppningsvis ännu längre...



Ja, är alltså skitnöjd med dagen. Men trött till tusen, har inte slappnat av så värst mycket om man säger så. ;P


PMS-lipig å allt vad det innebär med.

Jag borde nog låsa in mej vid den här tiden av månaden... :S


En dusch nu å sen PB...


I morron ska jag sova, det är en sak som är säkert...!


 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards