Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Lisa - 3 september 2009 21:54

Har haft en helnice kväll.

Te å en massa snack med Emelie å sen två avsnitt PB på det. :P

Nu ska det sovas här å i morron har vi frukost-dejt med Malin å Casper på förmiddagen(såklart att det är på förmiddagen om det är frukost :D)

På kvällen har vi ännu inga planer...


En riktigt fin dag detta, fler sånna tack! :)


Av Lisa - 3 september 2009 19:53


Liiiiite rött å lite fräschare. :D

Av Lisa - 3 september 2009 12:31

Underbart shoppingväder-NOT!

Gaaah vad blöt jag blev. 

Hittade vad jag ville. Lee-jeans på JC blev det. Å jag måste ge expediten plus-poäng, hittade precis vad jag ville ha å jag slapp dessutom förnedringen att behöva be om större storlek, sånt gillar vi. :D

Kunde inte motså skorna heller, men där var servicen desto sämre. Egenligen hade velat skippa å handla där helt, men what tha hell, jga ville ju ha dem så. :D

Fick med mej en lila stekspade hem också, nice! :D

Nu ska jag starx bege mej ut i regnet igen.

Hämta kotten å sen vidare till Coop! 



Av Lisa - 3 september 2009 09:22

...å 25 minuter framåt. :D


Jag chansar å ger mej på att färga håret. Själv...

Får se hur fläckigt det blir å hur mycket färg jag har i pannan å på öronen sen. :D

Egentid var det, då kör vi hemma-spa, all by my self. :D

Fötterna kanske med skulle få sej omgång. :D

Av Lisa - 3 september 2009 07:56

En gammal bild från stugan. :D Viggo äter jordgubbe! :)


Eftersom det kändes lite väl ynkligt för Viggo att bara va på dagis en enda dag denna veckan bestämde vi oss för att han skulle få va där en kortis i dag med.  Tyckte det var likabra så han inte kommer i från det igen. Personalen är så nöjd nu när "han har kommit in i det igen" å det känns ju toppen. Som sagt, han är där i dag mellan halv åtta å ett. :)

Planen var att jag skulle försöka ta igen all sömn jag har förlorat till min magsjuka. Men hur tror ni det går? 

Inge vidare alls. :D har sovit gott hela natten sen halv tio ungefär så jag tror jag är ganska utvilad. :)

Därför sitter jag här å pimplar kaffe i stället. :P

Vid tio ska jag ta tillfället i akt å åka in till stan å leta jeans. Hoppas de hjälper mej på JC så jag får med mej ett par som jag verkligen tänker använda sen.

Är väldigt sugen på skorna med, ska prova dem i allafall, sen får vi se om de med får följa med hem.

Först funderade jag på att kosta på mej en thai-lunch, men hur kul är det att sitta där själv å äta? Får bli en grillbaguette från Bönan to go i stället. :D

Om jag inte hittar nån lunch-dejt med såhär kort varsel vill säga. :D

I eftermiddag ska vi till Coop å shoppa lite till.

Här är tomt i skåpen, totalt slut på kattmat å kaffet börjar sina så det finns inget annat val än å handla. :D

Ska på kräftskiva på lördag med så vi ska handla tills dess med.


Nu blir det lite plock å pyssel här hemma innan jag ska bege mej till city!


Ha en bra dag! :)


Vill passa på å be om ursäkt för att denna bloggen just nu gör sej förtjänt av en mest-boring-blogg-award, men nu är jag piggare å förhoppningsvis har jag då mer å komma me än en massa gnäll. :D Be patience!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards