Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Lisa - 5 september 2009 22:13

Min kamera har pajjat. :S

Den vill inte "fälla in sej". 

Hoppas den går å laga, för utan kamera, nej det går bara inte! :(


Har så gott som precis kommit hem. En lång dag på Hasslö.

Roger å Marina hade fixat så fint, ett jättestort partytält å lekar. :D

Tyvärr blev en del för fulla å sänkte stämningen. Men det är inget å göra åt.

Viggo var så duktig, men ville bara sova en timme så vi körde hem så han skulle få sova. :)


Billen är hemma nu, hon ringde när vi var på väg hem. Hon är alltså välbehållen å inte det minsta sur för kuppen jag gjort på hennes blogg. :D


Varvar ner med lite Svensson, svensson nu innan sängen!

Av Lisa - 5 september 2009 08:11

Här är vi uppe. :D

Har redan ätit frukost å allt.

Hade bröd hemma i dag, men nu när vi skulle slå in paketen vi ska ha med oss till Marina å Roger har jag gått å köpt genomskinligt papper!

Pojkarna fick därför köra till Coop ändå för att köpa nytt! :)


Ska ställa mej å göra en västerbottenpaj å majonäs för jag vägrar äta enbart kräftor. Så jag ser fram emot att njuta av räkor med majonäs till kvällen i stället. :)

SKa marinera lite kött med för vi ska grilla också.


Dags å sätta lite fart nu, klockan är bara åtta men vi ska va på Hasslö kring ett så all tid är värdefull! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards