Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Lisa - 6 september 2009 20:10

Blev en grillmiddag hos M å P som fick avsluta denna lediga helg.

Gott å efterlängtat.

Fotbollen gick kasst, men det var härligt väder.

Viggo stannade hos mormor å morfar så det var bara jag å Bill som åkte till Ringamåla.


Jobb hela veckan. Kväll i morron.


Nu blir det PB.


Natti!

Av Lisa - 6 september 2009 08:38

I dag sov vi till tio över åtta. :)

Passade fint med en sovmorron så här på söndagen innan det är dags att jobba hela veckan sen tre helger på rad...

Martin fick ett akutsug på kräm så han är å handlar. Å vet ni vad han passar på å göra när han ändå är ute å kör?

Han hämtar Bill. <3


I dag ska här rivas bort det sista av muren, sen ska Martin spela hemma-match. Om det inte öser ner ska vi upp å kolla. :)

Mycke ute i dag alltså, härligt!


Är fortfarande ledsen över min kamera. Men i morron ska jag skriva ut en blankett fårn olympus hemsida å sen skicka i väg den. Hoppas...

Får fota med mobilen så länge. Å använda gamla bilder här...


Denna passar perfekt i dag. :D


 




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards