Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Lisa - 8 september 2009 19:57

Jag går vilse! Vet inte vart jag ska trycka å allt tar en herrans massa längre tid.

Ni som läser märker kanske inte så mycket av allt nytt, men jag lovar att bloggplatsen.se är betydligt mer upp-pimpad än bloggagratis.

Men det kommer ta ett tag innan chocken har lagt sej, jag kunde ju navigera mej omkring å skriva inlägg så gott som i sömnen innan så. :)


Ja, ja, nog om det.


Martin målar fortfarande. Om jag hade haft en kamera hade jag visat en bild på alla de otaliga plankor han så tålmodigt står å stryker grundfärg på, men ja, nu är det ju som det är med den saken. Inga bilder alltså.


Jag har tagit fram glass så jag hoppas han kommer in snart i allafall.

Dessutom börjar jag bli uttråkad.Det märks kanske?

En massa inlägg om ingenting. :D


Tänkte kolla om det finns nån frivillig därute som vill göra en header(eller vad det kallas) till mej? ;)


Av Lisa - 8 september 2009 19:23

Det blev ingen handling i eftermiddags.

Plockade upp min febriga pojke å körde raka vägen hem i stället.

Feber ja.

Martin vabbar i morron så får vi hoppas det går över. Han är inte speciellt påverkad eller dassig för övrigt så.


Eftersom vi inte handlade nån blev det skräpmat.

Har handlat hem det viktigaste nu i kväll i stället.


Jobbet gick bra som tusan.

Men shit vad trött man blir när man koncentrerar sej så för att komma i håg å göra rätt hela tiden.

Är helt slut, å vad är klockan? Halv åtta?!


Martin är i garaget å målar staket stolpar. När han är klar ska vi lägga oss i våra soffor.

Är dock färdigtittade på PB nu(fram tills fyran kommer den 30..) så det får bli senaste Wallander. :D


Inga nyta bilder i dag heller....

Måste kopiera kvitto på kameran i morron på nått vis så jag kan skicka den.


I morron är det work sju till fyra, som inkluderar ett möte.

Mitt liv? I ett nötskal :D

Av Lisa - 8 september 2009 15:44

Provar lite nya finesser här på bloggplatsen, som portalen numera heter. :)

Som vanligt kan jag konstera att jag borde vara bättre på det här med data å framförallt på PS. :S

Vill ju ha en fin bild+text som "rubrik" på min blogg nu när det är möjligt.

Jag vet precis hur jag vill att den ska se ut, men nej, inga sånna skills här inte.

Får fortsätta detta projktet i kväll, å umgås med grabben min nu. :D

Av Lisa - 8 september 2009 14:11

Här händer det grejer?!

En helt ny layout på startsidan, nya menyer å nytt namn..

Lite jobbigt när man inte har tid å kolla igenom det hela, men i framtiden kanske det ger mej en chans att få en såndär snygg blogg som jag länge har ältat att jag vill ha. :D

Men det får bli en annan gång det.

Nu ska jag hämta Viggo sen handla middagsmat. :)




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards