Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Lisa - 9 september 2009 21:08

Viggo sov-krånglar. Har varit vaken i en timme nu.

 

Typsikt en dag som denna.

 

 

Det blir dagis för Viggo i morron i allafall, han har varit feberfri hela dagen så

det finns ingen anledning att va hemma en dag till.


Ska snart dra täcket över huvudet å ett streck över denna dagen.

Inte mycket å ha alls, förrutom staketstolparna då.



Att man kan va så nere när man har allt man kan önska sej?

Svacka?! Jotack. Å allt låter värre här, där jag ältar å får det deppiga ur mej.


Verkar få sällskap av Viggo, skit samma bara man får sova! :D

 


 

 

Av Lisa - 9 september 2009 19:37

Mycket som tynger mej, som vanligt.


Hur positiv jag än försöker vara tar jobbet emot.

Känner mej inte hemma å passar inte in.

Blir för passiv å bara längtar hem.

Inte kul, jag som älskar mitt jobb så.

Jag misslyckas med "mina" uppdrag med å det tär på mej att behöva gå emot mitt arbetssätt bara för att inte behöva stå till svars inför kollegor.

Hoppas det vänder snart eller nått drastiskt inträffar för detta är bara för deppigt. :S


Att jag är en trött mamma å ingen nyhet men just nu är det extremt, att försöka tänka positivt å kämpa för att hålla sej över ytan tar en massa energi.

Att sen aldrig få lite extra sömn gör också sitt.

Med tre helgers jobb framför mej kan jag nog titta i stjärnorna efter sovmorron framöver.


Blä, vad jag är neggig.

Kanske därför jag har droppat nära hundra besöker om dagen på en vecka.

Å noll kommentarer.

Trist för det hade allt muntrat upp dystra mej i dag.


Hade velat sätta i gång med gympan. Friskis är inne på andra veckan nu å jag har inte sett en gympasal än så länge. Förstår inte riktigt hur jag ska få i hop det?

När man jobbar en massa kvällar med vill man inte precis lämna hemmet yttligare en kväll om så bara för en timme...

Men träna måste jag göra, jag bara sväller. :S


Så har jag det. Ingen kul läsning just nu, det håller jag verkligen med er om.


Något positivt är i alla fall att staketet är på god väg. :D

 

Ja, bilden är tagen med mobilen, men man ser ganska bra ändå. :)


Nu ska jag rycka upp mej lite å ta en dusch!



Av Lisa - 9 september 2009 06:23

Klockan pep sex.

Ingen sovmorron precis, men ingen extrem tid heller.

Viggo verkar vara pigg, men pojkarna får va hemma i dag, för säkerhets skull. :D

Jag ska snart cykla till jobbet jag.

Lång dag till fyra å jobb i morron med. :S

Känner mej så jäkla trött.

Hade velat ha en rejäl sovmorron nu.

Men vem har möjlighet till sån lyx? :)


Får börja damma av riktigt gamla bilder här nu. :D Denna är från september, förra året. :D

Viggo å Rex  



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards