Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Lisa - 10 september 2009 21:58

Som vanligt så blir jag kvar på jobbet en bra stund efter jag har slutat. :D

Känner så många som jobbar natten som jag känner, å kan liksom inte bara gå hem utan att prata med dem.

I kväll var det Eva som jobbade, har inte sett henne på nästan två år. För länge, å jag saknar henne!

Har gått ok å jobba i kväll. Men jag saknar mina grabbar grymt mycket mer nu när jag inte trivs så bra at work.


Ledig i morron.

Sängen nu!

Gonatt!


Av Lisa - 10 september 2009 12:47

Alltså det måste vara nått fel på mej.

Såhär trött å konstig blir man bara inte utan anledning.

Det spelar ingen roll hur mycket jag sover, känner mej trött å utpumpad allt som oftast ändå.

Har under året kollat blodtryck, Hb å blodsocker å dessutom uteslutit uvi å alla värden är näst intill perfekta!

Så vad återstår?

Nått psykiskt?

Har svårt att tro det också, visst, jag har mina svackor å deppar över för mycket men ändå, mitt liv är så nära perfekt som man kan komma.

Ändå, nått är det som är onormalt.

Kan bara inte fatta vad det är...

Av Lisa - 10 september 2009 11:53

Kollade precis tv-tablån å upptäckte att tv4 börjat visa den nya säsongen av Heroes, måndagskväll?!

Blir en anigens trött, jag som har väntat så å så har jag missat flera avsnitt. :S

Det går varje kväll, tjugo i elva så det blir nog ingenting med det för min del i fortsättningen heller!

Är ganska besviken, inte mycket jag följer på tv å sen när man vill se nått blir det så här dumt!

heroes  

Av Lisa - 10 september 2009 11:25

 

Är hemkommen från dagislämningen.

Det gick bra för Viggos del men jag blir lite sur.

Det ifrågasattes om han inte skulle varit hemma en dag till.

Han var feberfri redan i går, men det ville det inte riktigt lyssnas på.

Suck, tror de att man är helt blåst som förälder eller?

Enligt mej håller det inte riktigt att vara hemma i dag för att han hade feber i förgår. :S

Det är ju inte precis så att jag lämnar honom för att jag tycker det är kul att va i från honom utan för att jag måste ju!

Tröttsamt.

Annars gillar jag dagis betydligt bättre nu, tre underbara fröknar å två tveksamma så det positiva överväger. :D


Ska ta ett tag med toastädning å dammning av sovrummet innan jag ska jobba.

Sista dagen innan jag är ledig nu. :)

Funderar på om vi ska hitta på nått skoj i morron jag å Viggo plus eventuellt sällskap.

Vet inte riktigt ännu vad bara... :)

Funderar på om nån annan med är ledig å vill leka, men som vanligt kommer det väl sluta med att jag inte vet vem jag ska försöka få i hop en dejt med. :P

Jag vill ha sällskap av nån mer vuxen i allafall. :D


Nu ska jag göra lite nytta här! :P

Av Lisa - 10 september 2009 09:22

Jag letar å letar å letar efter en snygg tvättkorg att ha antigen i badrummet eller i sovrommet men det verkar vara omöjligt att hitta.

I Commersen var en annons från Bromölla möbler, där kostade två snygga korgar nästan tusen spänn. Å en annan över femhundra. Där går min gräns. Var fanken hittar man snygga korgar till bra pris? 

Har letat på Jysk å Ikea, men nix ingen som passar där inte...


Behöver en ny foundation med, min gamla är snart slut. Funderar på att slå till på en lila ögonskugga med när jag ändå är i farten. :D Denna till exempel.  


Ska dock vänta med att shoppa någonting alls innan jag vet vad jag får ge för renoveringen av min älskade kamera. Kvittot är på kopiering nu så senast i morron ska den i väg! Hoppas garantin täcker.

Har en känsla av att om jag aldrig hade bytt väska till den hade den fortfarande varit hel...

Som jag ångrar mej, men inget å göra nu...

Ska skicka in den direkt till olympus verkstad å inte via cyberphoto, har undersökt bägge alternativen men de verkar bäst. :D Bra service på mailen med. Svar på stört! :D




Av Lisa - 10 september 2009 08:39

Alltså har jag drömt det eller ingår ett läkarbesök vid 18 månader i bvcs program?

Vi har inte hört ett ljud från dem sen i mars. Är det meningen att vi själv ska ringa?

Jag hade gärna sett att Viggo blev vägd å mätt å att jag får ta en titt på hans kurva å förhoppningsvis bli lugnad.

Han äter ju som ett mygg min son så lite nervös känner jag mej.

Har lite andra funderingar att ta upp med, om det rätt läkare vill säga.

Stolpskottet vi hade sist kan jag lika gärna va utan...

Men jag vill ändå få möjligheten att komma dit å ett erbjudande om besök...

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards