Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Slö var ordet!

Av Lisa - 11 september 2009 13:15

Gah vad trött jag blir på mej själv.

Gör jag nått vettigt under tiden Viggo sover?

Eh nej! Inte ett skit mera än att sitta vid datorn å skräpa!


Funderar lite på kommentaren jag fick av Jeanna angående den här ständiga tröttheten.

Visst jag har en son på 18 månader som fortfarande inte sovit en hel natt men mina sömnrubbningar går längre tillbaka i tiden än så.

Har alltid tagit lång tid på mej att somna å har inte sovit speciellt många nätter igenom sen jag började på gymnasiet.

Att jag nu har en massa fler måsten än då är ju uppenbart, men alla andra föräldrar klarar ju att hålla orken uppe.

Min trötthet påverkar allt å är blir ond cirkel, minst sagt.

Mina känslor å tankar är å förblir entoniga.

För att beskriva det lättast tänker jag mej en rak linje där jag städigt ligger, kanske lite nedanför i bland men mest känner jag likadant, inför allt å i alla situationer.

Åter igen vill jag därför prisa Martin som orkar me mej.

En person som jag är inte lätt att leva med!

 
 
tilla

tilla

11 september 2009 16:19

åhh va roligt, äntligen någon som också vill gnälla o fika lite;-)
jag jobbar mycket dag nästa vecka men vet att jag är ledig på onsdag iaf, något som passar?
ha de bra vännen och hoppas du får ordning på sömn och allt:)

http://tillalillalilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards