Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Lisa - 12 september 2009 21:04

Det blev en kväll med god mat å å många skratt. :)

Min familj is the best! <3

Nu sitter jag här med grusiga ögon å magvärk.

Åt för mycket(som vanligt) å för snabbt. Sen två koppar kaffe på det.

Men det var det värt!

Kvällen fick ett ganska snöpligt slut dock då Viggo vaknade å hade bajsat.

Orkade inte ens försöka somna honom igen där så vi körde hem i stället.


Jag ska göra mej i ordning å sen lägga mej.

Har blivit lovad en sovmorron i morron å hoppas jag kan komma till ro å verkligen sova ut.


Tradigt det här med statistiken, mini-lite besökare now days.

Undrar varför?

För mycket gnäll kanske, vad vet jag?


Inget jag kan göra, för så här ser mitt liv ut.

För som jag har sagt innan är det här jag skriver av mej å får ut lite av det som är tungt för att få det ur mej å kunna gå vidare.


Gonatt ni trogna som fortfarande är kvar! :D

Av Lisa - 12 september 2009 06:20

I dag är det kallt ute. Bara sju grader. Hy!

Ska snart ut i det där kalla å begen mej till jobbet.

Jobbar sju till fyra sen ska vi till M å P å äta pappas hemmagjorda burgare. :D


Här hemma ska det byggas staket i dag. Stina ska underhålla Viggo hon.

Trist å jobba en dag som denna, men som sagt family-ge-together i kväll å det muntrar alltid upp. :D


Nu ska jag leta upp mej en jacka!


Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards