Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Lisa - 13 september 2009 21:44

Hemma från jobbet för den här dagen.

Ska dit i morron igen vid halv åtta, sen är jag långledig.

Har faktiskt känt mej lite piggare i dag, fram till nu vill säga. ;)

Ska snart lägga mej, men måste ju få min beskärda del av bloggen med. :D

Staketet är klart nu, bara färgen som fattas. :D


Natti natt nu!

Av Lisa - 13 september 2009 08:23

 

En så värst lång sovmorron blev det inte.

Efter en dryg timme med sparkar i ryggen kunde jag inte somna om när pojkarna gick upp.

Låg kvar å försökte i en timme men hade huvudvärk så jag gav upp å gjorde kaffe i stället.

Börjar jobba tolv. Så jag får lite kvalitetstid med Viggo under förmiddagen i allafall.

Martin ska fortsätta med staketet, som för övrigt kommer bli färdigbyggt under dagen.

Sen ska det bara bli grått med innan det är helt klart. :D

Det blir riktigt bra. :)


Känner inte alls för å jobba. Jag är så jäkla passiv där å vet inte vad jag ska göra, fortfarande.

Det går liksom inte in. Många gånger hinner jag bli tillsagd vad jag ska göra innan mitt huvud har kommit på det själv. :S

Det känns verkligen inte bra efter så här lång tid.

Usch ja, hoppas att det lossnar å att jag slutar vara så rädd för vad folk ska tycka om mej.

Måste försöka visa vem jag egentligen är nu!


Så nu kom mina pojkar från coop.


Ha en trevlig söndag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards