Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Lisa - 18 september 2009 22:00

Duschad å redo för sängen.

Jobbet kalla i morron bitti igen.

Kunder varit värre, men jag vill klart hellre va med min familj på helgen.

Det går riktigt fint på jobbet nu.

Känner mej betydligt säkrare på det mesta.

Det tog sin lilla tid men är skönt som tusan. :D


Måste bara berätta om min kära sambos reaktion på mitt eventuella bloggslut. Han utbrast: Sluta? Men vad skulle du då me datorn till? :D

Å det kan man ju fråga sej. Om man önskar sej(å får) världens sötaste, rosa minidator för att kunna utöva sin hobby ostört kan man ju inte bara sluta sådär hux fulx. :D

Som det lutar åt nu var det bara en tillfällig svacka(ingen lång sådan alls heller) å det verkar som jag är här i bloggvärlden för att stanna. :)


Natti natt!

Av Lisa - 18 september 2009 11:15

Viggo sov i sin säng fram till tio över fem.

Skulle vilja påstå att det klassa som hela natten. :D Eller hur?

Trodde dock aldrig att han skulle somna om när Martin hade gått upp, men han var bara uppe en vända å letade efter pappsen å när jag kollade klockan nästa gång var hon åtta! :D

Vilken lyx såhär sista lediga förmiddagen. :D


Vi nio fick vi oväntat besök i form av mamma/mormor. Hon hade visst tagit ledig å var ute å gick. :D

Trevligt med lite sällskap, tyckte vi bägge. :D


Lämnade Viggo nu vid elva. Buhu, nu träffar jag inte honom förrän i morron kväll. :S

Drygt att börja förbereda sej för jobb när alla andra gör det motsatta.

Men, men drömyrket comes with a price. :D


Tänker i vilket fall som helst inte göra nån nytta alls, utan bara njuta av mina sista lediga timmar, tillsammans med Erica, Patrik å de andra i Fjällbacka. :D




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards